|

今日好似10點幾就起左身,,-V-``之後就洗白果D NA``咁整埋野打
比PRISCILLA就出門口喇-V-``XD,,咁本來約左佢系大會堂果邊等`
但我又早到啵,,咪去佢落車果邊等佢LOR``UM,,佢到左之後就陪佢
去置樂CUT HAIR-0-``嗯,,之後就去M記買野食,,跟住就返去吉島
坐LRT去元朗陪佢整身分證`=]好差熱牙-0-``我地去到果到都未
開門,,但已經勁多人排隊喇*V*``之後等左陣就入去等果D NA`
我諗整左30分鐘到掛?就走LU`但走果陣見到[牙豪]LOR-0-``
勁似牙,,但吾知系咪佢黎XD?``之後PCC就話不如去唱K NA`
之後就去左NEWAY唱K XDD``咁都冇咩野NA`本來話5:45走`
但到7:00先比我地走LOR``XDDDD=]之後我地系入面影相XD`
影好多張KISS相XDDDDDDD`笑爆死左XD`之後就坐LRT返HOME`
返到去問人覺得我同邊個影緊NA`但個個都以為系我同我條仔影XD`
HAHAHAHAXD!!淨系得姐G-車車估中左XDDD叻-333-``
好好笑的XDPOST比你地睇:::::::::::::::
咁之後[威] 11點幾打黎NA`-0-傾左成粒鐘XD哇卡卡,,今日真系勁
LOR`竟然冇同佢鬧交啵XDDDD難得難得,,XDD``
P.S.今日都幾開心>3<``D相牙XDDD>3<``
|