今日諗住帶件袍去灣仔還。返到公司幸運得到同事既比面小弟同我影相,多謝晒佢地ooo
放工前都比較多野做,搞到要遲放工。之後又要去灣仔道還袍,果間野鬼死咁遠,點知去到先知果度己經唔收,要另外5個地點先收,都怪自己冇睇清楚當黑啦~唯有聽日先還啦!!!
之後拿拿聲去佐敦金山樓同ITE既同事食飯,大家都好耐冇見,有cara,eva,hidi,pakson,浩,steven,edwin,豪同我。pakson都係一如以往大放笑彈,食得好開心唷期待下次既聚會~
今日雞同志偉去完雲南返左黎,仲帶埋手信返黎比我tim多謝晒佢地~
之後我地去左中央公園相畢業相,好開心
今日要返poly參加畢業典禮,影下相咁,都幾開心既...
夜晚去左尖東鴻桃食先返屋企~
今日放工約左tak同yellow Happy Friday食完晚飯就去左打桌球,3條友仔都唔識打,哈哈,最後個個都要負分
今日要考Common Recuritment Examination~去左粉嶺聯和墟考,都真係幾近。咁岩又見到freeze,真係Q都好耐冇考過試,一連要考4份paper真係有d惡頂=.=尤其是份Aptitude test,難到想死,又要準,又要快,要超人先得啦我又唔係超人woo,haha~我有10題係亂做經過差唔多6個鐘既奮鬥,終於可以屋企啦
返左兩個星期工,有好多野做學,要記,例如port name, supplier name...睇黎d野仲有排學。返工都比較忙,好多野都唔識做,成日要問law生,哈哈!!!