今日要去九龍灣見工--有利集團有限公司既Administrative Assistant。中午特登約左ITE既同事飲茶,因為太掛住佢地啦,哈哈!!!之後兩點就到企業廣場1座見工~上到去就見到Elaine,原來佢係果做秘書,強勁 電腦test要作文,唉...一見都知大煲。佢本來比半個鐘我做,點知我只係做得第一篇信。好彩佢私人比多10分鐘我做埋下面果兩題,多謝晒佢 不過之後果interviewer話我第一條作錯題 死得啦...then佢都係考下我英文同普通話,都勉強過關既。又要睇下有冇second-in,睇黎今次都冇希望多嫁啦
跟住買蛋撻返ITE探下同事,傾下計,不過我有d搔擾大家既感覺,哈哈 5點15等埋sammi一齊收工返屋企~ |