今日又完成左paper craft - fog~
Paper craft - zebra,又一成功之作
今日又整多隻elephant
今日放工留到7點先去溜冰。可惜william有d事黎唔到,我地食左m記就自己入去玩,今日d表現都幾好就快學識「摸河」~
今日約左中學波友--樂,小航,志偉,雞,till,培波+多個樂女朋友仔(阿寶)一齊食飯小 航同培波成晚講埋d不文笑話,又再次懷念中學既日子食完飯就叫培波接佢個仔仔比我地睇下~好得意佢既小腿好粗,第時岩晒踢波最好既就係佢唔會喊,容易被玩