skullphyllis : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
人氣:2566 
哈哈=,=
哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈....(狂笑)
我 的 資 料

暱稱: PhYlLiS
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...
« July 2016 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最 新 日 誌
2011-09-04
2011-09-03
2011-02-06
2010-10-31
2010-08-19
日 誌 分 類
全部 (94)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 94
留言總數: 286
今日人氣: 58
累積人氣: 2566
RSS Feed
2009 年 3 月 11 日  星期三   陰天
2009-03-11 愉快

哈哈!!

被禁電腦两天了...

只好偷上打QOOZA=,=

從昨天就感冒了....

真辛苦....要病就病到上不了課的程度嘛-,-

頭還真晕呀!!!!所以上不了體育課A _A....嘿嘿

第一,二節課就是V.A.課....

上次的作品因為遲交了...所以要去留堂班=,=

不過因為有90分以上...所以有两個好名...剛好抵消了-,-....

在多幾個懷名我就要出WARNING 了=,=

今天體育課又是踢足球...感恩自己頭晕了.....

到了快下課的半個小時

來了一場男VS男,女VS女的PK賽...

我發現了....

男生踢球踢的像打人.....女生却想踢又不想踢的....對比超大的!!!笑死我了...

不過今天又要去留堂班了=,=

因為英文的 NEWSPAPER CUTTING没交-,-

剛好過气男班長也要去A_A

所以跟他一起坐=,=

因為太無聊了....所以我們偷吃變色糖......嘿嘿.....

他幫我選了两顆也是紫色的勒!!!!!!!

我終於有機會吃到紫色的變色糖了!!!!!超開心的!!!!!

小弟在此要在次感謝气男班長

謝謝你幫小弟我選到了紫色的= v =

唉....最近只要被思姐的老婆們看到...

就會被指着大叫"你要檢點一點"...=,=

真可悲呀.....

現在又快要考試了....

只好又過着偷上的日子吧.....

 


分類: 未分類
 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




訪客留言 (返回 skullphyllis 的日誌)


kI_hANds0mE 於 2009-03-11 11:20 PM 發表:
好辛苦!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你係話我病得好辛苦
定偷on好辛苦=,=??
自問一D都5辛苦...= v +
只要見到你就開心啦= v =
Posted at 2009-03-12 05:50 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tungtung118 於 2009-03-11 10:39 PM 發表:
你地好似拍拖咁= =
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 邊度似呀令女!!!!!!=,=
我同佢係fd!!!just fd!!!!OK!!!!!
唉.....
我只係鐘意你一個呀....
咪甘擔心啦....=,=
Posted at 2009-03-12 05:48 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



nico090695 於 2009-03-11 08:42 PM 發表:
檢點D啦你..
跟我搶思姐和童童!~!
沒死過嗎!?XD..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 =口=....
又要檢點呀........
呢排我同"檢點"呢個字真係有缘啦T3T..
Posted at 2009-03-12 05:40 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



angelchan520 於 2009-03-11 07:48 PM 發表:
呵呵XD媛媛我黎啦=]
叫左你同我一齊唔好上PE嫁啦-,-
檢點D牙你...同個男仔一齊坐..]
成何體統呢?
comm3nT=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 T口T......
又要我檢點......(淚奔)
我都不知幾檢點呀....T.T...
我同佢係fd黎呀.....
咪亂古我同佢ge關係啦    T.....T
Posted at 2009-03-12 05:39 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]