今日 本來話想KO溫書同暑期功課
我知我衰仔- -暑期功課做到宜家仲做梗= =
宜家仲有LS同中史= =
中史打算分期付款:P
為期一年= =||||
平均分應該會無咩餘下omg
感謝某人千里迢迢過黎幫我做功課><
真系好感激佢T口T
不辭勞苦SOSAD
幫左我起碼一半lsT口T
感謝感謝><
一直混到七點多才回家omg
之後就混到現在
功課還是原封不動……
我恨功課呀呀呀!!!
不知道可以怎辦= =
暈了
我只是不甘心 所以才這樣
罪過 不在誰身上
畢竟 大家還年輕
可是 你害了我 讓我害了別人
讓大家都痛
分類: 未分類 |