好耐無係呢個QZ 打野XD
唔知今次打完有無人黎omg
開學三日
基本上咩都無變,除左多咗六個新同學~_~
點講呢……有幾個我都係帶_ _眼鏡ga啦~_~
對佢地 始終都係心有芥蒂……
今年嘗試唔起衝突 平平靜靜咁過一年算
點講都好 我都覺得有D悶
朋友 我都唔覺得會多啦
之前果D都夠曬啦
可以分享秘密ge對象都有啦
我都無咩覺得唔夠
加上 多咗學會ge新朋友
佢地一個二個都好好
起碼好過其他啦唉
雖然係宅 毒 腐……
雖然佢地可能俾人**
雖然佢地講ge話題 我都聽唔明
但係 同佢地一齊起碼真係開心LOL
同佢地一齊 起碼可以想講咩就講咩
對著佢地 起碼無需要有所提防
我 應該會好好維持同佢地ge關係^^
新ge一年 無咩希望
只係讀書好D 就應該夠曬啦
同埋SBA 可以整整齊齊
上年實在太omg
希望係甘多啦~_~
對於班ge事務 可避免就避免
費事加太多意見
又犯眾憎啦XDDDDDDDD
分類: 未分類 |