今朝太眼瞓
7點8先瞓醒
一返到學校
打鍾= =
矖死人/_\
第一堂通識好悶
悶左4堂......
英文堂俾人屈....
伸冤丫!!!!!!
數學小測
做到上腦
丫丫丫丫!!!!!!!!
中文堂
一個字
悶
物理同生物最happy
超好笑
放學打左唔夠半個鍾
就要去跑長跑!!!!
攰攰攰攰!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
去鳳琴打波
遲大到
= =
到8點打完
返企!!!!
今日係開學
第十一日
七點半起身!!!!
都係好眼瞓
返到學校
好Q悶
今日早會個阿sir
都唔知佢講咩
上到課室
坐都咪坐
就話調位
一調去咗黃X文
左邊
唉...........
上通識堂超眼瞓
仲要4堂
返學前先上PHYSICS
太開心
放學去咗跑
已經好攰
又去打波
攰上攰
11:30打blog
(因為太忙
所以一個禮拜先
打一次)
今日七點半起
眼瞓死我
琴日做作文
做到十二點幾
係學校排隊
曬死人
去禮堂
頒獎禮
返課室
做d眼瞓野
放學
去一樓
見到剛
傾緊社d野
咪行去聽下
聽聽下
計咗我入去
去做宣傳
兩點到返企
食飯
三點幾返學校
練長跑
爆少人
跑完
係學校坐下
六點到返企
做番d放假做茄野
打下機..
又一day
琴日好Q攰
今日十一點先起身
睇電視....
二點又去飲茶.....
食死我
到四點幾返企
睇電視
睇漫畫
打下PSP
又食飯......
今日得
食
打
睇
哈哈
十一點打blog