!!!welcome!!!!
skycity
暱稱: 乂斌乂
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« July 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
哭了,累了,只能在牆角...
補課+運動的一天
2010-08-19
陸運會day2 ^^
2009-12-06
文章分類
全部 (21)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 21
留言總數: 112
今日人氣: 0
累積人氣: 696
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 18 日  星期五   酷熱


2009-09-18 疲倦 分類: 未分類

今朝太眼瞓

7點8先瞓醒

一返到學校

打鍾= =

矖死人/_\

第一堂通識好悶

悶左4堂......

英文堂俾人屈....

伸冤丫!!!!!!

數學小測

做到上腦

丫丫丫丫!!!!!!!!

中文堂

一個字

物理同生物最happy

超好笑

放學打左唔夠半個鍾

就要去跑長跑!!!!

攰攰攰攰!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

去鳳琴打波

遲大到

= =

到8點打完

返企!!!!



2009-09-18 疲倦 分類: 未分類

今朝太眼瞓

7點8先瞓醒

一返到學校

打鍾= =

矖死人/_\

第一堂通識好悶

悶左4堂......

英文堂俾人屈....

伸冤丫!!!!!!

數學小測

做到上腦

丫丫丫丫!!!!!!!!

中文堂

一個字

物理同生物最happy

超好笑

放學打左唔夠半個鍾

就要去跑長跑!!!!

攰攰攰攰!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

去鳳琴打波

遲大到

= =

到8點打完

返企!!!!



2009 年 9 月 11 日  星期五   陰天


攰攰攰攰~~~~~~ 疲倦 分類: 未分類

今日係開學

第十一日

七點半起身!!!!

都係好眼瞓

= =

返到學校

好Q悶

今日早會個阿sir

都唔知佢講咩

上到課室

坐都咪坐

就話調位

一調去咗黃X文

左邊

唉...........

上通識堂超眼瞓

仲要4堂

返學前先上PHYSICS

太開心

放學去咗跑

已經好攰

又去打波

攰上攰

11:30打blog

(因為太忙

所以一個禮拜先

打一次)



2009 年 9 月 3 日  星期四   酷熱


2009-09-03 疲倦 分類: 未分類

今日七點半起

眼瞓死我

琴日做作文

做到十二點幾

係學校排隊

曬死人

去禮堂

頒獎禮

眼瞓死我

返課室

做d眼瞓野

放學

去一樓

見到剛

傾緊社d野

咪行去聽下

聽聽下

計咗我入去

去做宣傳

= =

兩點到返企

食飯

三點幾返學校

練長跑

爆少人

跑完

係學校坐下

六點到返企

做番d放假做茄野

打下機..

又一day

 

 



2009 年 8 月 30 日  星期日   晴天


2009-08-30 疲倦 分類: 未分類

琴日好Q攰

今日十一點先起身

睇電視....

食飯

二點又去飲茶.....

食死我

到四點幾返企

睇電視

睇漫畫

打下PSP

又食飯......

今日得

哈哈

十一點打blog