今日八點半到起身!!
好早
做下功課丫,打下機丫...
十一點半去遵理補習
第一節Math明曬(太勁)
d圓幾何太易
一點去食飯
(得一個鍾食)
兩點返去遵理
到中文
超想死
又悶,又眼瞓
三點終於完
果一刻
感覺超好
返企
坐.............
到五點又出門口
今次去屯門
民安玩繩
悶死我
八點返企
九點先食飯
睇下電視
超kai
打blog!!!!!
今日十點幾瞓醒來!!
屋企d人出曬去
一個人係屋企
呵呵....
食早餐
努力做功課!!!
兩點幾出街
買野!!!!
又係做功課
睇下電視,打下機...
食飯
又睇電視....
悶
同某人玩下msn GAME
打blog!!!!!!
唔知幾點瞓咗!!
今朝起身唔知做咩
隻手好鬼痛
唔Q想理
去地下搵早餐食
食完.......
開機諗住睇下動漫
一上MSN
有條友話悶
咪玩下d MSN GaMeS
玩到部機 Hand Hand 地
就咪Q玩
食 Lunch
一點幾去天水圍
搵校服
俾條友老點去頌富
搵唔到
問人....
原來摋咗去鋃座
唔開心囉!!!
七點返企
拾下拾下...
十一點打blog.....
四點到布丁姐打個電話
話可唔可以借Math抄?
冇計
鬼叫借過俾So ManY 人
唔借又好似唔係禁好
就叫佢等我打波果陣先俾佢
.........................
打波果陣
冇咩心機打!!
食飯,睇電視........
悶到死!!!
日日都係一樣禁Q悶
到今日都未買得齊學校d
[死人書]
又冇得返學校綀波
日日係屋企都冇野做!!!
悶到我......