!!!welcome!!!!
skycity
暱稱: 乂斌乂
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« July 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
哭了,累了,只能在牆角...
補課+運動的一天
2010-08-19
陸運會day2 ^^
2009-12-06
文章分類
全部 (21)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 21
留言總數: 112
今日人氣: 0
累積人氣: 699
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 8 月 24 日  星期一   和暖


2009-08-24 疲倦 分類: 未分類

今日點半到起身!!

好早

做下功課丫,打下機丫...

十一點半去遵理補習

第一節Math明曬(太勁)

d圓幾何太易

一點去食飯

(得一個鍾食)

兩點返去遵理

到中文

超想死

又悶,又眼瞓

三點終於完

果一刻

感覺超好

返企

坐.............

到五點又出門口

今次去屯門

民安玩繩

悶死我

八點返企

九點先食飯

睇下電視

超kai

打blog!!!!!



2009 年 8 月 23 日  星期日   微雨


2009-08-23 鬱悶 分類: 未分類

今日十點幾瞓醒來!!

屋企d人出曬去

一個人係屋企

呵呵....

食早餐

努力做功課!!!

兩點幾出街

買野!!!!

返企

又係做功課

睇下電視,打下機...

食飯

又睇電視....

同某人玩下msn GAME

打blog!!!!!!

唔知幾點瞓咗!!



2009 年 8 月 22 日  星期六   酷熱


拾下拾下又 1 day 呆滯 分類: 未分類

今朝起身唔知做咩

隻手好鬼

唔Q想理

去地下搵早餐食

食完.......

開機諗住睇下動漫

一上MSN

有條友話悶

咪玩下d  MSN GaMeS

玩到部機 Hand Hand 地

就咪Q玩

食  Lunch

一點幾去天水圍

搵校服

俾條友老點去頌富

搵唔到

問人....

原來摋咗去鋃座

唔開心囉!!!

七點返企

拾下拾下...

十一點打blog.....

 

 

 



2009 年 8 月 21 日  星期五   酷熱


2009-08-21 疲倦 分類: 未分類

四點到布丁姐打個電話

話可唔可以借Math抄?

冇計

鬼叫借過俾So ManY 

唔借又好似唔係禁好

就叫佢等我打波果陣先俾佢

.........................

打波果陣

冇咩心機打!!

八點返企

食飯,睇電視........

悶到死!!!

 

 



悶!!!!!! 鬱悶 分類: 未分類

日日都係一樣禁Q悶

到今日都未買得齊學校d

[死人書]

又冇得返學校綀波

日日係屋企都冇野做!!!

悶到我......