!!!welcome!!!!
skycity
暱稱: 乂斌乂
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
哭了,累了,只能在牆角...
補課+運動的一天
2010-08-19
陸運會day2 ^^
2009-12-06
文章分類
全部 (21)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 21
留言總數: 112
今日人氣: 0
累積人氣: 697
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 8 月 29 日  星期六   微雨


2009-08-29 疲倦 分類: 未分類

十點起身

尋日打完波

攰死我

開機

睇漫畫

睇睇睇睇........

十一點半去屯門

又玩繩

悶死我

十二點幾返企

打下機...

睇下漫畫.....

睇下電視.....

六點半到

去元朗大球場

約左人

做下體能....

跑下步....

攰到死

隻腳又抽抽地

又玩閃避球

避左超多下

超勁抽

然後又踢球

嘩!!

攰死我!!

十點去食甜品

超好食

十一點先返企

攰死...........

 



2009 年 8 月 28 日  星期五   晴天


2009-08-28 疲倦 分類: 未分類

今日八點半起身

開機

睇漫畫...

又係XX少年

超好睇

超有速度感

d花式超勁

十點到補習社

Miss講開學點補

就走得

十月又要去遵理.....

補物理.....

十點半走人

返企

睇XX少年

到五點九左右

出去打波

超攰!!!!!!!!!!!

八點去傾野

十點到返企

食飯

又係睇XX少年

百幾二百集

有排睇

十一點半打BlOg

 



2009 年 8 月 27 日  星期四   晴天


2009-08-27 愉快 分類: 未分類

今日九點起身

冇野做.......

開機

打下機

打打打打打打打打

睇下動漫

睇睇睇睇睇睇睇睇

十二半到

又到LuNcH

二點出去補習

二點半到遵理

補英文

補補補補補補補補

三點半完

攰死我!!!!!!

返企

五點半又出去

去屯門

同丫姨食飯

食日本野

超好食

八點返到屋企

沖涼,睇下電視

又開始睇漫畫

(XX少年)

超好笑.....

超掂.....

打blog..............

 



2009 年 8 月 26 日  星期三   微雨


2009-08-26 忿怒 分類: 未分類

今日九點起身

打機.......打打打打

十二點去頌富

落雨洛,濕曨洛!!!!

約人十二點半

一點先到

又趕時間去補習

上去又要俾功課Miss ChEcK

功課得MaTh做左!!!!

拿拿林叫駱華俾返我............

一點九返到屋企

死做爛做...

做得兩篇英作

又要出去........

上到去

又係死做爛做

五點到做左大部分

差小小

太好!!!!!!!

返企

又打下機

突然

有粒咖哩魚旦

問我係唔係長跑!!!!

答佢之後

kai左

有病禁

同人玩下MsN GaMeS

玩到 HaNd 機

打blog.........

 

 



2009 年 8 月 25 日  星期二   晴天


2009-08-25 呆滯 分類: 未分類

九點瞓醒左

開機

早餐都費畤食

上下MSN,打下機

MSN個陣

同人玩下d MSN GaMeS

一玩就三四個鍾

超無奈

食LuNcH

一點就出去補習

補英文

都唔多明

補到四點超想瞓

去買d野........

返企

又出去

去東頭村

俾份MaTh駱華

(又有人借)

返企

睇下電視,上下網

食飯

又睇電視

超勁

黃子華一拖三

超屈機

睇多陣電視

十點十一點瞓左