☆ling﹏♂
skyling1994
暱稱: ling♂☆
性別: 男
國家: 香港
地區: 荃灣區
« November 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
好開心^_^
唉......好幸苦呀
小學的最後第三天
文章分類
全部 (3)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 3
留言總數: 4
今日人氣: 6
累積人氣: 253
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 7 月 7 日  星期六   晴天


小學的最後第三天 分類: 未分類

就黎要離開母校了......

昨天的惜別會令我見到女仔係好堅持....比我細個個陣時可能我喊到收唔到聲....我見到成班女仔都冇人喊我見到都比佢地驚到-口-成班女仔好次係得李佩儀想喊...我成日覺得我個班d女仔係好易喊架..但係琴日就冇人喊wo..神奇呀!!!!






訪客留言 (返回 skyling1994 的日誌)


啊菁 於 2007-07-08 08:47 AM 發表:
女仔沒哭!!嘉儀都有哭你唔係see唔到??唉!真係白痴!經常有問題,都唔知你(白痴峰)隻眼睇左係邊∼∼可能睇緊其他美女!!哈哈~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

= ="........成間學校冇邊幾個令女架wo得(得老師)^.^ 其他班都係豬扒.....成間學校好次係我地個班先有- -
陳嘉儀有喊咩我唔知架.........我見到佢同郭穎影相幾開心呀!!!
Posted at 2007-07-09 01:29 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Ronneth 於 2007-07-08 12:18 AM 發表:
喂!不是我說你啊。誰告訴你知道是女生就會哭啊!白痴一個。離開母校又如何,我不知多想快一點離開那個地方。堅持你個頭!哭,有用嗎?你想哭,我不想。又不是不會再見,哭來幹什麼。容易哭的那個是你吧。神奇……你就神奇得過。不哭很奇怪嗎?白痴就是白痴,想什麼,做什麼,都比誰都白痴。李佩儀會哭是她自己的事,和其他人無關,好不好。
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你咁次個個姓黃架死肥婆一樣咁臭串你以為自己好好打.成日恰細路..夠膽同肥佬隻揪隻
Posted at 2007-07-09 01:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]