好野我可以同肥佬.黑鬼.溫興.俞溫彩一間中學啦
我世死估唔到我入到姚連生...我真係好彩呀︶︵︶、、其實我一直都以為我一定入呂明才...點不知我入左姚連生wow
太開心了...但係我見到有d好成績架人就入左d好差架學校....
唔洗咁灰wo入差架學校你可能會羅全級第一呢....差架學校唔係代表間學校d教學唔好架wo...
前方是絕路。希望在轉角呀嗎係咪★
你好彩lor
無奈..