前日去左日營..幾好玩呀!
有人扮大佬..有人唔撚中意佢..
食lunch個時個個都食好多野....食飽飽之後個個想訓..
個個人仲係到扮大佬...
黎兩日都係到打機..
但係..係只game入邊姐.. 估唔到佢都仲係甘..
唉~~
d人甘撚中意扮你唔去做童星...傻系~~!!