好耐冇打- -
之前老豆節去大榮華食飯..我個日5點中落左元朗..去左剪頭髮..之後6點中去左等位..
等左我2個中-.- 小佢
(細)界上..等真係好辛苦嫁- -
黎幾日想係電腦到裝反只game 黎玩..
點知神機..係甘重機- -
廢事理佢喇...
唉... 好悶呀..有冇人可以答我...
可以有咩可以做呀??