今日反左去交野..
走左之後去左大家樂食野
去到西鐵個時同主席水肥腸話有第二張野要交..唔交冇到再係到讀..
點知佢信到十足..佢仲打比佢呀媽 叫佢呀媽搵比佢..仲叫我同主席走先..
話佢呀媽會黎接佢- -"
唉..笑到呢!!
條友仲驚到爆曬汗^_^
笑死