琴日去左同雞哥篤波..本身佢生日個日去既..不過我個日唔得閒
係唔係好似桌球天王呢~~
今日就去左同主席唱k
唱到5點中就走左..
本身唔唱既肥腸都比我地搞到佢係甘唱..仲叫人點多首光良既歌tim..
甘多位同主席既合照..
雞哥..主席..生日快樂呀~~!