sleepyceci
暱稱: Sleepy Ceci
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
還未遇見的, 不等如沒...
不要哭於你面前?!
...心的感覺...
...生日後記...
。。。船河第三擊。。...
文章分類
全部 (470)
The Day After。。。 (7)
...吃喝.玩樂... (16)
我的.你的.我們的 (9)
私の生活鎖碎事 (5)
私の家 (6)
私の情感世界 (91)
幸福の旅.台灣. (10)
神經廚子.入廚樂 (12)
電影.電視 (25)
未分類 (289)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 10 月 9 日  星期二   晴天


...友情何價?!... 無奈
究竟呢個世界係咪咩都有個價既呢?!

如果係既,

我想問...
『愛情』係咩價?!
『友情』又係咩價?!
『親情』又會係咩價?!

在我自己而言,

我覺得呢幾種既『情』都係無價既,
佢地之所以係無價,
係因為呢幾種『情』唔係建基於物質或真金錢之上,
而家建基於信任,尊重同重視等種種因素之上∼!

正正因為佢地建基於呢d特別既因素之上,

所以先會令呢幾種情變得特別同無價∼!!

究竟『朋友』既定義係咩呢?!


我諗每個人既想法都會有所不同,

而且定義亦都會有唔同∼!!
甚至乎有d人會將朋友『分門別類』!

咁又難怪既,

正如呢個世界都有好多唔同既人啦,
唔一定得壞人同好人兩種!!

好坦白,

我自問由細到大都唔多女仔朋友,
原因有好多,簡直多到數唔晒∼
反而男性既朋友就多的是,
真係攪笑∼

由小學開始,

自己就唔鍾意同d女朋傾計,
反而覺得佢地太煩,太多野講 (講人是非個d)
一係就攪小圈子∼∼
真係睇見都唔鍾意!

同d男仔玩,自己就反而開心d,

因為佢地講野好直,
話一就一,話二就二,
唔駛煩咁多!!
又唔駛怕講錯野佢地會惱喎∼∼

再者可能係因為自己屋企既親朋戚友都係男仔,

所以由細到大我都係同男仔玩多,
甚至連玩既玩具都係個d四驅車呀,模型呀咁∼
反而我對d公仔呀,甚麼公主之類又唔好喎∼
就連「芭芘」都無!
第一次接觸「芭芘」呢樣野都已經好大個人囉,
只係想「象徵式」買個來過下手癮,
叫做都有玩過嘛∼∼∼
我唔係真係買「芭芘」,
只係買左個約11cm高類似「芭芘」既公仔,
我個陣都已經讀緊中學架啦∼
哈哈∼
不過個公仔又真係幾得意,
d手腳既關節可以自由活動∼
↑↑↑
(不過而家諗返起都唔係好明自己點解要買個個公仔!!)
(有點白痴∼∼哈哈∼∼!!!)

可能係因為由細到大都係同男仔玩既關係,

所以同女仔相處好似有d問題,
可能唔夠清楚女仔諗咩啦,
不過而家都叫好返d,
似返個女仔,識多左幾個女仔既朋友仔∼!!

尋日同佢鬧交個個fd其實都已經識左成7年咁滯啦,

我地竟然為左d少事嘈左幾句∼∼

講真其實件事都唔係咩咁大件事,

只係有d野想我幫手,
要去佢公司一轉∼
出去唔係問題,
問題係我都想知道究竟出去係for咩既呢?!
佢又唔肯講,
咁我咪keep住問囉∼

但佢就好激動咁(好似?!),又話

『我地識左幾耐呀?』
『你唔係以為我會cheat你呀?』
『你唔係唔信我呀?』

我唔係唔信佢,

我信,
但係我都想知道究竟發生咩事架嘛∼!
我地識左大大話話都成7年啦,
有咩事唔可以講呢?!

 


 


TOAll of my BEST fds


 

我只係想講,
無論係點都好,
朋友對我來講係一世既,
亦無話邊個啱,邊個唔啱,
我只係知道我唔想你有事,明白無?!
你有事我都唔會開心,
我亦唔想再見到你唔開心囉!
如果要我睇住自己個朋友仔死既話,
我真係做唔出!∼

 

『朋友,我當你一世朋友!』
EASON都係咁講架∼呀唔係,係咁唱先真!!)

 


 

 
刊登時間:2007-10-10 03:23 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]