| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 10 月 9 日 星期二  |
...友情何價?!...  |
究竟呢個世界係咪咩都有個價既呢?!
如果係既,
我想問...
『愛情』係咩價?!
『友情』又係咩價?!
『親情』又會係咩價?!
在我自己而言,
我覺得呢幾種既『情』都係無價既,
佢地之所以係無價,
係因為呢幾種『情』唔係建基於物質或真金錢之上,
而家建基於信任,尊重同重視等種種因素之上∼!
正正因為佢地建基於呢d特別既因素之上,
所以先會令呢幾種情變得特別同無價∼!!
究竟『朋友』既定義係咩呢?!
我諗每個人既想法都會有所不同,
而且定義亦都會有唔同∼!!
甚至乎有d人會將朋友『分門別類』!
咁又難怪既,
正如呢個世界都有好多唔同既人啦,
唔一定得壞人同好人兩種!!
好坦白,
我自問由細到大都唔多女仔朋友,
原因有好多,簡直多到數唔晒∼
反而男性既朋友就多的是,
真係攪笑∼
由小學開始,
自己就唔鍾意同d女朋傾計,
反而覺得佢地太煩,太多野講 (講人是非個d),
一係就攪小圈子∼∼
真係睇見都唔鍾意!
同d男仔玩,自己就反而開心d,
因為佢地講野好直,
話一就一,話二就二,
唔駛煩咁多!!
又唔駛怕講錯野佢地會惱喎∼∼
再者可能係因為自己屋企既親朋戚友都係男仔,
所以由細到大我都係同男仔玩多,
甚至連玩既玩具都係個d四驅車呀,模型呀咁∼
反而我對d公仔呀,甚麼公主之類又唔好喎∼
就連「芭芘」都無!
第一次接觸「芭芘」呢樣野都已經好大個人囉,
只係想「象徵式」買個來過下手癮,
叫做都有玩過嘛∼∼∼
我唔係真係買「芭芘」,
只係買左個約11cm高類似「芭芘」既公仔,
我個陣都已經讀緊中學架啦∼
哈哈∼
不過個公仔又真係幾得意,
d手腳既關節可以自由活動∼
↑↑↑
(不過而家諗返起都唔係好明自己點解要買個個公仔!!)
(有點白痴∼∼哈哈∼∼!!!)
可能係因為由細到大都係同男仔玩既關係,
所以同女仔相處好似有d問題,
可能唔夠清楚女仔諗咩啦,
不過而家都叫好返d,
似返個女仔,識多左幾個女仔既朋友仔∼!!
尋日同佢鬧交個個fd其實都已經識左成7年咁滯啦,
我地竟然為左d少事嘈左幾句∼∼
講真其實件事都唔係咩咁大件事,
只係有d野想我幫手,
要去佢公司一轉∼
出去唔係問題,
問題係我都想知道究竟出去係for咩既呢?!
佢又唔肯講,
咁我咪keep住問囉∼
但佢就好激動咁(好似?!),又話
『我地識左幾耐呀?』
『你唔係以為我會cheat你呀?』
『你唔係唔信我呀?』
我唔係唔信佢,
我信,
但係我都想知道究竟發生咩事架嘛∼!
我地識左大大話話都成7年啦,
有咩事唔可以講呢?!
TO:All of my BEST fds
我只係想講,
無論係點都好,
朋友對我來講係一世既,
亦無話邊個啱,邊個唔啱,
我只係知道我唔想你有事,明白無?!
你有事我都唔會開心,
我亦唔想再見到你唔開心囉!
如果要我睇住自己個朋友仔死既話,
我真係做唔出!∼
『朋友,我當你一世朋友!』
(EASON都係咁講架∼呀唔係,係咁唱先真!!)
|
| 刊登時間:2007-10-10 03:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 217 | 218 | 219 | 220 | 221 | 222 | 223 | 224 | 225 | 226 | ... | 470 | »
|