sleepyceci
暱稱: Sleepy Ceci
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
還未遇見的, 不等如沒...
不要哭於你面前?!
...心的感覺...
...生日後記...
。。。船河第三擊。。...
文章分類
全部 (470)
The Day After。。。 (7)
...吃喝.玩樂... (16)
我的.你的.我們的 (9)
私の生活鎖碎事 (5)
私の家 (6)
私の情感世界 (91)
幸福の旅.台灣. (10)
神經廚子.入廚樂 (12)
電影.電視 (25)
未分類 (289)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 9 月 23 日  星期日   晴天


...愛.被愛... 開心
今日約左個朋友仔去荃灣,
因為早左到,
所以就自己係千色行左一陣∼!! 
  
去到精品個一排陳列品度個陣,
見到一個擺設,上面寫住: 
「被愛是幸福, 
 去愛是勇敢!」 
 
睇完之後就不其然覺得有一好特別既感覺∼!! 
 
如果可以俾你揀既話,
你會想被愛定還是愛? 
 
呢一條問題相信有好多人都會諗過、問過! 
 
呢條問題好似雞蛋與雞既問題一樣, 
永遠都唔會有一個確實既答案!
  
有人話愛人比較幸福, 
因為能夠令到自己鍾意既人得到幸福同快樂既話, 
自己亦會覺得快樂同幸福∼!
 
只要佢面上流露著真摰既笑容,咁自己就會感到滿足! 
 
當然,最重要既就係你一定鍾意呢個人,愛呢個人,
如果唔係你都唔會咁做啦∼!! 
 
有人話鍾意一個人,唔一定係兩個人既事, 
都可以係單方面既, 
只要將呢一份心意收埋係心底,
唔將佢講出來,唔俾人知,
既可令你喜歡既人開心快樂,
又可以將對佢既心意得以保存!!
 
不過愛一個人係唔一定得到回報, 
呢個都係事實∼!!
 
所以有d人話愛一個人好難, 
但係有幾難都係在於你自己點睇,
如果你放得開既話, 
咁樣你就可以去愛人!!
 
如果你只在乎擁有, 
而唔去明白對方點諗既話, 
你好可能會傷害到人,
甚至會令對方遠離你∼ 
 
另一方面, 
有人話被愛會比較好∼ 
 
當然啦,有人愛自己緊係好d既, 
呢個係絕大多數人既諗法,
呢個係一個自私既諗法!!
 
佢地之所以會咁諗,
都係因為去愛過,但受過傷所致!!
 
有d人會覺得被愛既感覺好好, 
所以會好「享受」;
但係有d人就會覺得好煩,係一種負擔!!
 
當有一個人佢好鍾意你, 
但你唔鍾意佢既時候,
你可能會因為佢既癡心而唔忍心去傷害佢,
但咁樣就只會令大家更難受,傷害亦更深!! 
 
其實好坦白,
每個人都想有人愛自己, 
亦想自己唔駛付出任何野而得到「真愛」,
但係咁樣既感情真係會開心嘛??!! 
  
只有一個人獨自付出, 
而另一方就咩反應、行動都無,
咁樣既感情你地真係會鍾意??!!
真係你地所想,所要既咩?! 
 
的確每個想被愛既人中,
大多數都曾經好努力咁去愛一個人, 
但係佢地都係「無功而回」,
受住傷咁返來∼!!
 
正正因為咁, 佢地先會有呢個諗法!!
 
就好似一個Circle Game一樣,
 
┌─→ 去愛 ──→ 等待 →─┐ 
└←─ 被愛 ←── 受傷 ←─┘ 
 
 不停咁重重覆覆∼!!
 
 
 愛, 
 真係一樣好難捉摸既事, 
 好複雜,好難去明, 
 而且又無特定既解釋同定義∼!!
  
愛與被愛其實都係人生必經既, 
只要凡事忠於自己, 
做自己想做既事,而又對得住人地,
咁就可以啦,唔駛刻意去諗d咩∼!!! 
 
其實愛與被愛都係同樣幸福,同樣快樂!!
  
同樣,每個人係每段既感情中,
亦扮演著唔同既角色,
有時會扮演去愛既個個,
有時亦會扮演被愛既個個,
兩者係一段感情中都有著緊密既聯繫!!
  
無論你而家有幾傷幾痛都好,
將來既你一定會比而家活得更精彩!
  
所以用心去愛既話,
幸福定必會出現!!!
  
始終一天,你既真愛亦會隨之而來!!
 
  

 
 
 
  
刊登時間:2007-09-26 08:39 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]