| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 9 月 23 日 星期日  |
...愛.被愛...  |
今日約左個朋友仔去荃灣,
因為早左到,
所以就自己係千色行左一陣∼!!
去到精品個一排陳列品度個陣,
見到一個擺設,上面寫住:
「被愛是幸福,
去愛是勇敢!」
睇完之後就不其然覺得有一好特別既感覺∼!!
如果可以俾你揀既話,
你會想被愛定還是愛?
呢一條問題相信有好多人都會諗過、問過!
呢條問題好似雞蛋與雞既問題一樣,
永遠都唔會有一個確實既答案!
有人話愛人比較幸福,
因為能夠令到自己鍾意既人得到幸福同快樂既話,
自己亦會覺得快樂同幸福∼!
只要佢面上流露著真摰既笑容,咁自己就會感到滿足!
當然,最重要既就係你一定鍾意呢個人,愛呢個人,
如果唔係你都唔會咁做啦∼!!
有人話鍾意一個人,唔一定係兩個人既事,
都可以係單方面既,
只要將呢一份心意收埋係心底,
唔將佢講出來,唔俾人知,
既可令你喜歡既人開心快樂,
又可以將對佢既心意得以保存!!
不過愛一個人係唔一定得到回報,
呢個都係事實∼!!
所以有d人話愛一個人好難,
但係有幾難都係在於你自己點睇,
如果你放得開既話,
咁樣你就可以去愛人!!
如果你只在乎擁有,
而唔去明白對方點諗既話,
你好可能會傷害到人,
甚至會令對方遠離你∼
另一方面,
有人話被愛會比較好∼
當然啦,有人愛自己緊係好d既,
呢個係絕大多數人既諗法,
呢個係一個自私既諗法!!
佢地之所以會咁諗,
都係因為去愛過,但受過傷所致!!
有d人會覺得被愛既感覺好好,
所以會好「享受」;
但係有d人就會覺得好煩,係一種負擔!!
當有一個人佢好鍾意你,
但你唔鍾意佢既時候,
你可能會因為佢既癡心而唔忍心去傷害佢,
但咁樣就只會令大家更難受,傷害亦更深!!
其實好坦白,
每個人都想有人愛自己,
亦想自己唔駛付出任何野而得到「真愛」,
但係咁樣既感情真係會開心嘛??!!
只有一個人獨自付出,
而另一方就咩反應、行動都無,
咁樣既感情你地真係會鍾意??!!
真係你地所想,所要既咩?!
的確每個想被愛既人中,
大多數都曾經好努力咁去愛一個人,
但係佢地都係「無功而回」,
受住傷咁返來∼!!
正正因為咁, 佢地先會有呢個諗法!!
就好似一個Circle Game一樣,
┌─→ 去愛 ──→ 等待 →─┐
└←─ 被愛 ←── 受傷 ←─┘
不停咁重重覆覆∼!!
愛,
真係一樣好難捉摸既事,
好複雜,好難去明,
而且又無特定既解釋同定義∼!!
愛與被愛其實都係人生必經既,
只要凡事忠於自己,
做自己想做既事,而又對得住人地,
咁就可以啦,唔駛刻意去諗d咩∼!!!
其實愛與被愛都係同樣幸福,同樣快樂!!
同樣,每個人係每段既感情中,
亦扮演著唔同既角色,
有時會扮演去愛既個個,
有時亦會扮演被愛既個個,
兩者係一段感情中都有著緊密既聯繫!!
無論你而家有幾傷幾痛都好,
將來既你一定會比而家活得更精彩!
所以用心去愛既話,
幸福定必會出現!!!
始終一天,你既真愛亦會隨之而來!!
|
| 刊登時間:2007-09-26 08:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 227 | 228 | 229 | 230 | 231 | 232 | 233 | 234 | 235 | 236 | ... | 470 | »
|