| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 9 月 14 日 星期五  |
...如果有一天...  |
如果你既另一半突然問你:
「你係咪想『分手』呀?!」
你又會有咩反應??
我諗個一刻既我已經唔識點去思考!
甚至呆左連咩反應都俾唔到!
的確,
如果你仲愛個個人既話,
真係會不知所措!!!
眼淚亦突然氾濫,徐徐流出!
一句說話既能動人亦能傷人!
係傷定動人都只係隨你既心所想而去做!!
既然係愛既話,倒不如就將問題解決;
否則,趁早作個了結也不是壞事!
希望今次之後又會係另一個好既開始!
∼.∼.∼.∼.∼.∼.∼.∼.∼.∼.∼.∼.∼.∼.∼.∼
今晚又係考試既日子!!
今晚考既係「煲冬瓜」!
即係普通話呀∼∼!!哈哈
對於我來講,
叫我寫個拼音出來真係一件好難既事,
我一定會當佢係英文咁拼就算!
哈哈,雖然唔啱,但係無辦法!!
我寧願做聽同講既考試,
都唔係咁想寫!!
唔知今次又會考成點呢?!
不過事實上又唔係話十分咁難既∼!!
希望pass啦!!
又要等6個星期後先知結果啦,
真係有排等!!

|
| 刊登時間:2007-09-16 05:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 233 | 234 | 235 | 236 | 237 | 238 | 239 | 240 | 241 | 242 | ... | 470 | »
|