| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 9 月 3 日 星期一  |
...愛既反面...  |
《森之愛情 三》
睇完森之愛情之後,
突然間明白到,
一個人唔愛另一個人既時候,
好多時都會為自己搵一個「藉口」來掩飾,
等自己好過d!
其實我好羨慕女主角,
因為佢有一個咁好既男朋友,
雖然好話唔好聽,
你可以話佢對咩人都好唔係淨係對佢一個,
但係兩個人一齊唔係最緊要係開心咩??
點解女主角有一個對自己咁好既人都唔滿足??
的確,
當一個人覺得「過於安穩」既時候,
佢地就會越來越唔安份,
會想搵一d新鮮既野來沖撃一下∼!!
但係佢地就永遠都唔會諗到咁樣可能會傷害到人,
會傷害到一個真真正正愛佢地既人!
不過講真,係個一刻佢地又點會真係用到個腦來諗野呀!
佢地個腦只係知點樣去「瞞」住佢地既另一半!
諗緊點先唔會俾人知,俾人發現!
我覺得女主角好衰,
佢自己有第三者既同時,
又想「屈」自已既男朋友有第二個,
希望藉以分手,
從而令自己個心好過一d!
因為佢自己都知道呢個男仔實在太好!
但係咁又好咩??
事實上佢係咪真係會好過呢??
會咁樣又會開心d??
唔太可以吧!!!
始終錯既都係佢自己,
試問佢又點可以改變呢個事實呢!?
錯左就係錯左,
係要去承認既,
而唔係要逃避或者搵藉口!
既然都唔鍾意,
咁又何必要再為自己搵藉口呢?
何不爽爽快快咁去分手,
坦坦白白咁講出大家既問題所在,
如果有決解既可能,
咁咪大家一齊解決囉,
點解要去拖拖拉拉呢??
點解要搵埋d無謂既藉口呢??!!
愛情,
需要既係信任,
而唔係藉口!!
兩個人相處如果無左信任既話,
好多唔同既問題都會隨之而來,
再者,仲會令到大家關係變得惡劣!!
其實我都好想有一個咁好既 Perfacet Man 來男朋友!
雖然可能會係悶左少少,
但至少佢會關心你,愛惜你,
甚至無時無刻都想著你!!
真係諗起都開心!!
(睇來,我又係度發夢啦!∼)
你會係我既「Mr. Right」嘛???
會待我好嘛??
會愛惜我嘛??
會著緊我嘛??
會… …
(要求太多,會變得有點自私!)

|
| 刊登時間:2007-09-03 02:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 243 | 244 | 245 | 246 | 247 | 248 | 249 | 250 | 251 | 252 | ... | 470 | »
|