sleepyceci
暱稱: Sleepy Ceci
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
還未遇見的, 不等如沒...
不要哭於你面前?!
...心的感覺...
...生日後記...
。。。船河第三擊。。...
文章分類
全部 (470)
The Day After。。。 (7)
...吃喝.玩樂... (16)
我的.你的.我們的 (9)
私の生活鎖碎事 (5)
私の家 (6)
私の情感世界 (91)
幸福の旅.台灣. (10)
神經廚子.入廚樂 (12)
電影.電視 (25)
未分類 (289)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 9 月 3 日  星期一   晴天


...愛既反面... 無奈

《森之愛情 三》

 

睇完森之愛情之後,

突然間明白到,

一個人唔愛另一個人既時候,

好多時都會為自己搵一個「藉口」來掩飾,

等自己好過d!

 

其實我好羨慕女主角,

因為佢有一個咁好既男朋友,

雖然好話唔好聽,

你可以話佢對咩人都好唔係淨係對佢一個,

但係兩個人一齊唔係最緊要係開心咩??

 

點解女主角有一個對自己咁好既人都唔滿足??

 

的確,

當一個人覺得「過於安穩」既時候,

佢地就會越來越唔安份,

會想搵一d新鮮既野來沖撃一下∼!!

 

但係佢地就永遠都唔會諗到咁樣可能會傷害到人,

會傷害到一個真真正正愛佢地既人!

 

不過講真,係個一刻佢地又點會真係用到個腦來諗野呀!

佢地個腦只係知點樣去「瞞」住佢地既另一半!

諗緊點先唔會俾人知,俾人發現!

 

我覺得女主角好衰,

佢自己有第三者既同時,

又想「屈」自已既男朋友有第二個,

希望藉以分手,

從而令自己個心好過一d!

因為佢自己都知道呢個男仔實在太好!

 

但係咁又好咩??

事實上佢係咪真係會好過呢??

會咁樣又會開心d??

唔太可以吧!!!

 

始終錯既都係佢自己,

試問佢又點可以改變呢個事實呢!?

 

錯左就係錯左,

係要去承認既,

而唔係要逃避或者搵藉口!

 

既然都唔鍾意,

咁又何必要再為自己搵藉口呢?

何不爽爽快快咁去分手,

坦坦白白咁講出大家既問題所在,

如果有決解既可能,

咁咪大家一齊解決囉,

點解要去拖拖拉拉呢??

點解要搵埋d無謂既藉口呢??!!

 

愛情,

需要既係信任,

而唔係藉口!!

 

兩個人相處如果無左信任既話,

好多唔同既問題都會隨之而來,

再者,仲會令到大家關係變得惡劣!!

 

 

其實我都好想有一個咁好既 Perfacet Man 來男朋友!

雖然可能會係悶左少少,

但至少佢會關心你,愛惜你,

甚至無時無刻都想著你!!

 

真係諗起都開心!!

(睇來,我又係度發夢啦!∼)

 

你會係我既「Mr. Right」嘛???

會待我好嘛??

會愛惜我嘛??

會著緊我嘛??

… …

 

(要求太多,會變得有點自私!)

刊登時間:2007-09-03 02:28 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]