| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 8 月 26 日 星期日  |
...有永遠既愛情嘛?...  |
啱啱睇完《森之愛情》,
唔知點解突然之間覺得好唔開心∼!!
總係覺得個故事有點「殘酷」!
我覺得啊琳好傻,但我無資格去話佢傻,
因為自己曾經比佢更傻!
曾經為左唔想自己鍾意既人離開自己,而去接受佢同第三者∼!
人地話做第三者好慘,好辛苦,
但係試問又有無人諗過知道真相既人又有幾慘幾傷?
啊琳講過:
「我從來都無當過你係朋友!唔可以!因為係心入面你係我最愛既人∼!」
曾經,我講過呢一番既說話,
但身份並唔係第三者,而係一個輸俾第三者既失敗者!
自己鍾意既人為左第三者而放棄自己,
仲同自己講:「我地可以做返朋友架嘛!」
得咩?真係可以咩?!
無論係第三者又好,邊個都好,
好少人真係真真正正可以做得到係分手之後「無回事」!
可以男仔會做得到,但係唔一定個個女仔都能夠接受!
啊琳為左成全佢地,佢同啊星講話會變走自己∼!!
臨尾仲講:「我對你既愛係永遠唔會變既!永遠即係好耐好耐∼!!直至你明白我對你既愛為止!」
但係現實中又有幾多人真係可以做到「永遠既等待」呢?
我自己等左2年都係得個「吉」!
都好既,自己起碼可以再從頭「認識」愛情嘛!
點都好,我都應該多謝佢!
多謝佢傷得我咁深,令我明白唔係樣樣野都係咁美好既!
呢個世界唔一定有童話般既愛情!!
Thank you for hurting me!!

|
| 刊登時間:2007-08-27 12:59 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 250 | 251 | 252 | 253 | 254 | 255 | 256 | 257 | 258 | 259 | ... | 470 | »
|