sleepyceci
暱稱: Sleepy Ceci
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
還未遇見的, 不等如沒...
不要哭於你面前?!
...心的感覺...
...生日後記...
。。。船河第三擊。。...
文章分類
全部 (470)
The Day After。。。 (7)
...吃喝.玩樂... (16)
我的.你的.我們的 (9)
私の生活鎖碎事 (5)
私の家 (6)
私の情感世界 (91)
幸福の旅.台灣. (10)
神經廚子.入廚樂 (12)
電影.電視 (25)
未分類 (289)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 8 月 27 日  星期一   陰天


...胡思亂想?!... 滿足

尋晚睇完《森之愛情》之後,

個腦不停咁諗,不停咁諗,

諗左好多問題∼!!

 

究竟當一段感情出現左問題既時候d人會點做呢?

有d會選擇解決問題;

有d會選擇拖拖拉拉;

有d會選擇逃避現實;

有d會甚至會選擇從此消失∼!

 

咁做又究竟係咪啱呢?

咁做對件事,對個問題又有無幫助呢?

咁樣個問題係咪真係可以解決到呢?

咁樣係咪可以令到受到傷害既人,又或者自己好過d嘛?

 

當然,

以上種種既解決方法出來既結果未必一定好,

但係勇於去面對問題,承認自己既不是,

總比逃避或拖拉好,

雖然未必可以減少受傷害既一方既痛,

但至少會唔駛再拖拖拉拉,

又或唔會令問題惡化落下∼!

 

咁現實中又有幾多人做得到呢?

始終人係貪心既,

一定會有人話新既好過舊,

又會話兩個總比一個好!

但係當人得到左佢想要既野之後,

係咪就代表佢地一定會滿足呢?!

 

我諗唔會啦!

在於我自己來睇,

我會覺得舊既比新既更有「價值」,

更有「回憶」,更令人「懷念」!

我亦明白到點解人會覺得新既好,

因為「新鮮」囉!

但新鮮過後又係咩一回事呢?!

 

呢個都係一個未知既事∼!!

 

總之都係個句啦:

 

珍貴而家所擁有既野,

唔好令自己有後悔既一日!

刊登時間:2007-08-27 11:13 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]