sleepyceci
暱稱: Sleepy Ceci
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
還未遇見的, 不等如沒...
不要哭於你面前?!
...心的感覺...
...生日後記...
。。。船河第三擊。。...
文章分類
全部 (470)
The Day After。。。 (7)
...吃喝.玩樂... (16)
我的.你的.我們的 (9)
私の生活鎖碎事 (5)
私の家 (6)
私の情感世界 (91)
幸福の旅.台灣. (10)
神經廚子.入廚樂 (12)
電影.電視 (25)
未分類 (289)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 8 月 22 日  星期三   雨天


...可唔可以...

今日先星期三,

但係個人已經覺得好攰咁∼!!

 

尋晚收到個電話,

真攪笑 (對於我來講)

某人打來同我講話佢搬左入大埔喎,

問我幾時得閒陪佢食飯,

我?唔啦∼!!!

 

其實自從佢上次打電話講埋d咁既野之後,

我就已經唔可以當佢係朋友,

因為原來佢一路都係諗多左野∼!!

 

好唔好意思既係,

我已經唔係細路女啦,

我唔會覺得「古惑仔」好型,

我亦唔會想搵一個咁既類型既男仔做男友∼!!

 

你已經係第二個人同我講,

話係為左我而做返正行既人!

 

第一個同我講呢樣野既人,

係同我拍過幾個月拖既人,(已經成好幾年既事啦~!!)

我無同返佢一齊,

試問你我又點會同你一齊呢∼!!??

 

你地兩個對我來講,

只可以係朋友!

 

所以每當我聽到你地講咩為左我點點點咁,

我就覺得好重負擔,好重責任咁∼!!!

 

我唔覺得變返好一定要係為左某一個人,

我覺得為自己先係最重要既事∼!!

 

唔該,唔好再俾咁多負擔我∼!!

可唔可以唔好再話俾我知你會等呀?

無野值得你再晒時間∼!!

 

諗下自己目前有咩係最重要既重好啦∼!!

為自己打算下啦∼!!

 

THX

刊登時間:2007-08-24 11:47 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]