| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 8 月 22 日 星期三  |
| ...可唔可以... |
今日先星期三,
但係個人已經覺得好攰咁∼!!
尋晚收到個電話,
真攪笑 (對於我來講),
某人打來同我講話佢搬左入大埔喎,
問我幾時得閒陪佢食飯,
我?唔啦∼!!!
其實自從佢上次打電話講埋d咁既野之後,
我就已經唔可以當佢係朋友,
因為原來佢一路都係諗多左野∼!!
好唔好意思既係,
我已經唔係細路女啦,
我唔會覺得「古惑仔」好型,
我亦唔會想搵一個咁既類型既男仔做男友∼!!
你已經係第二個人同我講,
話係為左我而做返正行既人!
第一個同我講呢樣野既人,
係同我拍過幾個月拖既人,(已經成好幾年既事啦~!!)
我無同返佢一齊,
試問你我又點會同你一齊呢∼!!??
你地兩個對我來講,
只可以係朋友!
所以每當我聽到你地講咩為左我點點點咁,
我就覺得好重負擔,好重責任咁∼!!!
我唔覺得變返好一定要係為左某一個人,
我覺得為自己先係最重要既事∼!!
唔該,唔好再俾咁多負擔我∼!!
可唔可以唔好再話俾我知你會等呀?
無野值得你再晒時間∼!!
諗下自己目前有咩係最重要既重好啦∼!!
為自己打算下啦∼!!
THX

|
| 刊登時間:2007-08-24 11:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 253 | 254 | 255 | 256 | 257 | 258 | 259 | 260 | 261 | 262 | ... | 470 | »
|