| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 8 月 11 日 星期六  |
...打風落雨...  |
今日又係落雨,
攪到個人咩心情都無晒∼
今日晏晝出左荃灣行街,
順便買部新既NDS!
哈哈∼!!!
終於都係買左,
人始終都係貪新忘舊既,
無計啦,鬼叫『舊愛』咁大份咩,
新歡就唔同呢,輕盈幾多∼!!
(哈哈,藉口藉口!)
之前一路都係買game玩多,
點之俾d朋友笑我傻,
佢地話有得download又唔玩,
係都要買,好晒$喎∼!!
唔同既我覺得,
好玩既咁就緊係值啦!
不過唔好玩個d啦喎,
又好似真係幾...
Anyways,我今次買多張R4!
好啦,試下啦∼!!!
不過,會唔會整壞部機架?!
哈哈∼!!!
|
| 刊登時間:2007-08-17 10:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 260 | 261 | 262 | 263 | 264 | 265 | 266 | 267 | 268 | 269 | ... | 470 | »
|