| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 8 月 10 日 星期五  |
...八號風球...  |
今朝起身睇電視個陣,
發現左個颱風又吹返轉頭,
仲掛緊一號風球添∼!!
心諗:
唔係呀,又會咁啱都有既,
前晚返學又係掛風球,
攪到周身濕晒,今晚又掛∼!!
今朝返工都已經攪到條褲既褲腳濕晒,
真係好唔鍾意咁∼!!
到左放工個陣我就快快趣咁返屋企,
返到屋企唔夠一陣,
電視又話3點半可能掛8號,
於是我就周圍打俾屋企人呀,朋友呀,同學呀之類...
不過,不幸既係我打極都打唔到電話∼!
係咪真係有咁多人同一時間打緊電話呢?!
電話都未打通之制,電視又話掛8號,
個陣都只不過係2點半咋∼!!
仲諗住問下d同學仔係咪唔駛返,
但係個電話依然係唔通既∼!
攪左一大輪,
到左5點半有多先開始打得返電話!
既然今晚唔駛返學,
我就搵左套電影來睇,
係卡通來架,
個名係《Happily N’Ever After》(中文係:反斗仙履奇緣)
個故事其實係講一d童話故事既,
但係就因為一個壞人既出現令到某d既童話故事唔可以大團圓結局,
而且仲攪出好多有趣既笑話添∼!!
真係幾得意,幾好笑∼!
配音既演員亦都配得好全神∼!!
睇完套電影之後就繼續打機啦∼!!
哈哈!

|
| 刊登時間:2007-08-11 05:07 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 261 | 262 | 263 | 264 | 265 | 266 | 267 | 268 | 269 | 270 | ... | 470 | »
|