...生日趴地...
好眼訓呀, 尋日又返學, 今晚又要出去玩, 玩之餘我仲要整兩個蛋糕送俾人做生日禮物呢∼! 今次我就整左Coffee mose cake 同綠茶紅豆mose cake! Coffee mose cake 綠茶紅豆 mose cake 今次係我第一次寫字係蛋糕上面, 好難呀∼! 亦好緊張,咁就緊架啦, 因為係整俾人地架嘛∼!!! 好啦, 係度祝你 ...生日快樂...