| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 7 月 7 日 星期六  |
| ...自嘲... |
今日真係好忙∼真係想死∼!(死左∼!哈哈)
真係忙到有氣都無得抖,做野做到停唔到手!
不過,等d學生放左暑假呢,可能就會無咁忙∼
仲有一個week呀∼
真係有d羨慕佢地∼!
唉∼由聽日開始又要返早啦∼!
真係人都癲呀∼明明星期六返9既而家要我返7半!
真係唔死至奇呀∼平時一至五返10,而家就要我返8∼
嘩∼嘩∼!就癲啦∼!!!
今日打電話俾爸爸,同佢傾計,講講下,我仲話左俾佢知我又俾遮界親隻手,佢呀仲係度笑我,話:「唉∼!我都未見過有人會俾遮界親隻手兩次∼!你梗係用豆腐做架啦∼!」
聽到佢咁講,我就梗係唔認啦∼!
哈哈∼邊有人會認自己係豆腐先得架∼哈哈
點知佢話:「哦∼唔係呀?唔係豆腐,咁咪即係玻璃囉!一打就爛呀嘛∼!哈哈」
真係唔夠佢玩∼!俾佢激死就真∼!
唉∼唔通我真係「唔適合」用遮?
就好似d人話自己唔適合拍拖一樣∼哈哈
|
| 刊登時間:2007-08-24 12:03 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 270 | 271 | 272 | 273 | 274 | 275 | 276 | 277 | 278 | 279 | ... | 470 | »
|