| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 8 月 28 日 星期二  |
...親情...  |
連續兩日都講左「愛情」,
今日都係時候轉下話題啦,
如果唔係就會俾人話我悶架啦∼!!
尋晚放左工之後同個朋友仔出左街,
傾傾下計,咁啱講到大家既屋企,
佢仲笑自己由細到大都似個『裙腳女』咁話喎∼!!
佢仲講左件事俾我知,
令我覺得佢真係好愛佢既屋企人∼!!
佢話:
人越大覺得好似會越來越少時間陪到父母∼!!
好怕佢地會有一日唔係度∼!
的確,我都好同意呢句說話,
坦白講,自從爸爸有事之後,
我自己亦有好深既體會∼!!
其實我有時都會覺得自己似『裙腳女』,
因為每當我有唔開心既時候,
我第一個必定會想起爸爸!
每當我有唔開心,唔知點解決既問題,
我都會問爸爸,爸爸亦都會盡佢所能幫我解決問題∼!
曾經係爸爸病情最差既時候,
佢試過一個月入左3次醫院,
甚至連生曰都差d要係醫院渡過!
我記好記得個個月所發生既事,
個日一早返到公司,
仲一心諗住準備好一陣同d BB上堂用既野,
(差唔多兩歲度既小朋友)
點知其他人都未返到,
我就收到電話話爸爸入左醫院,
個下個心都離一離∼!
真係好驚∼!!
我不停咁打電話俾另外一個同事,
希望佢可以返早d,如果唔係個兩個外籍教師又會無門口入!
另一方面又要打電話同老細請假,
真係好焦急,急到想喊咁滯,
當所有野都ok既時候,
我就即刻搭的士過醫院∼!!!
都唔知好彩定唔好彩,
一個月入醫3次,
次次都會超過一個星期,
剛剛係醫院返到屋企都未夠24小時,
爸爸又要再入醫∼!
個個月大家都好辛苦好擔心!
真係好驚好驚∼!
我直情係打從心底驚出來,
但係我又唔可以亂,
因為媽咪都已經好驚同擔心,
再者如果連我都頂唔住咁仲有邊個可以俾媽咪倚賴下呢?!
細佬都仲細,不過佢都知咩事,佢都算叫生性左∼!
一心以為最艱難既時刻已經過左,
點知到佢生日個日,
佢又入左醫院∼!!
其實醫生建議佢要留院觀察下,
但係佢知道我同細佬一早預備左蛋糕之類同佢慶祝,
所以佢都堅持出院∼!!
個刻,
大家都既感動又擔心∼!!
來緊下個月,
爸爸要入院做一個手術啦,
我好希望做完手術之後佢會比之前好!
快d好返呀,
你仲有好多野未教我架!
其實我自己打緊呢篇日記既時候,
自己都覺得好亂,唔知應該點寫,
我只係諗:
如果真係有呢一刻既來臨既話,
我究竟會點去接受呢?
我諗我會選擇逃避!
太難以接受啦∼!!
所以,
由個一刻開始,
每當我同屋企人一齊既時候,
我都會顕得特別開心,
唔想佢地擔心自己既同時,
我亦希望帶俾佢地快樂,
希望往後既所有日子都會充滿住歡笑聲!
而家,
我只想 enjoy 同家人一齊既每一分每一秒!
你地呢?
又有無諗過呢個問題?!
|
| 刊登時間:2007-08-28 11:46 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 248 | 249 | 250 | 251 | 252 | 253 | 254 | 255 | 256 | 257 | ... | 470 | »
|