sleepyceci
暱稱: Sleepy Ceci
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
還未遇見的, 不等如沒...
不要哭於你面前?!
...心的感覺...
...生日後記...
。。。船河第三擊。。...
文章分類
全部 (470)
The Day After。。。 (7)
...吃喝.玩樂... (16)
我的.你的.我們的 (9)
私の生活鎖碎事 (5)
私の家 (6)
私の情感世界 (91)
幸福の旅.台灣. (10)
神經廚子.入廚樂 (12)
電影.電視 (25)
未分類 (289)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 8 月 28 日  星期二   晴天


...親情... 開心

連續兩日都講左「愛情」,

今日都係時候轉下話題啦,

如果唔係就會俾人話我悶架啦∼!!

 

尋晚放左工之後同個朋友仔出左街,

傾傾下計,咁啱講到大家既屋企,

佢仲笑自己由細到大都似個『裙腳女』咁話喎∼!!

 

佢仲講左件事俾我知,

令我覺得佢真係好愛佢既屋企人∼!!

 

佢話:

人越大覺得好似會越來越少時間陪到父母∼!!

好怕佢地會有一日唔係度∼!

 

的確,我都好同意呢句說話,

坦白講,自從爸爸有事之後,

我自己亦有好深既體會∼!!

 

其實我有時都會覺得自己似『裙腳女』,

因為每當我有唔開心既時候,

我第一個必定會想起爸爸!

每當我有唔開心,唔知點解決既問題,

我都會問爸爸,爸爸亦都會盡佢所能幫我解決問題∼!

 

曾經係爸爸病情最差既時候,

佢試過一個月入左3次醫院,

甚至連生曰都差d要係醫院渡過!

 

我記好記得個個月所發生既事,

個日一早返到公司,

仲一心諗住準備好一陣同d BB上堂用既野,

(差唔多兩歲度既小朋友)

點知其他人都未返到,

我就收到電話話爸爸入左醫院,

個下個心都離一離∼!

真係好驚∼!!

我不停咁打電話俾另外一個同事,

希望佢可以返早d,如果唔係個兩個外籍教師又會無門口入!

另一方面又要打電話同老細請假,

真係好焦急,急到想喊咁滯,

當所有野都ok既時候,

我就即刻搭的士過醫院∼!!!

 

都唔知好彩定唔好彩,

一個月入醫3次,

次次都會超過一個星期,

剛剛係醫院返到屋企都未夠24小時,

爸爸又要再入醫∼!

個個月大家都好辛苦好擔心!

真係好驚好驚∼!

我直情係打從心底驚出來,

但係我又唔可以亂,

因為媽咪都已經好驚同擔心,

再者如果連我都頂唔住咁仲有邊個可以俾媽咪倚賴下呢?!

細佬都仲細,不過佢都知咩事,佢都算叫生性左∼!

 

一心以為最艱難既時刻已經過左,

點知到佢生日個日,

佢又入左醫院∼!!

其實醫生建議佢要留院觀察下,

但係佢知道我同細佬一早預備左蛋糕之類同佢慶祝,

所以佢都堅持出院∼!!

個刻,

大家都既感動又擔心∼!!

 

來緊下個月,

爸爸要入院做一個手術啦,

我好希望做完手術之後佢會比之前好!

快d好返呀,

你仲有好多野未教我架!

 

其實我自己打緊呢篇日記既時候,

自己都覺得好亂,唔知應該點寫,

我只係諗:

如果真係有呢一刻既來臨既話,

我究竟會點去接受呢?

我諗我會選擇逃避!

太難以接受啦∼!!

 

所以,

由個一刻開始,

每當我同屋企人一齊既時候,

我都會顕得特別開心,

唔想佢地擔心自己既同時,

我亦希望帶俾佢地快樂,

希望往後既所有日子都會充滿住歡笑聲!

而家,

我只想 enjoy 同家人一齊既每一分每一秒!

 

你地呢?

又有無諗過呢個問題?!

 

 

刊登時間:2007-08-28 11:46 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]