sleepyceci
暱稱: Sleepy Ceci
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
還未遇見的, 不等如沒...
不要哭於你面前?!
...心的感覺...
...生日後記...
。。。船河第三擊。。...
文章分類
全部 (470)
The Day After。。。 (7)
...吃喝.玩樂... (16)
我的.你的.我們的 (9)
私の生活鎖碎事 (5)
私の家 (6)
私の情感世界 (91)
幸福の旅.台灣. (10)
神經廚子.入廚樂 (12)
電影.電視 (25)
未分類 (289)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 9 月 13 日  星期四   晴天


...要愛就不怕傷.苦笑... 無奈
今日係公司笑左成日,
笑到自己傻左!!
  
我都唔知點解會咁,
只係覺得講既野好笑,
咁咪笑囉!
  
不過都好既,
至少識笑唔會令到關心你既人擔心!!
  
  
原來笑都可以係一件苦事!
  
係一個唔開心既人傷心緊既時候,
如果佢仲會識得去笑既話,
其實佢並唔係真係開心,
亦唔係代表佢真係無事,
只係佢唔想佢身邊既人擔心姐!!
  
  
平時係七點幾呢個時間多數都係返緊學,
今晚唔駛上堂,自己一個留左係屋企!

 

就係偶然既機會之下,
我睇左《同事三分親 之 好心分手》!

 

睇完先發覺原來分手都係一門學問!

 

如果只係為左分手而分手既話,
分手就無變得無意義;
只係分手而唔識得放低既話,
都係同樣失去左分手既原意!

 

雖然分手係會痛、係會傷,
但每個人都總要學識「放低」!

 

就好似小朋友初初學行一樣,
都一樣會跌過痛過,
但係當傷痛過後,
佢地就會慢慢咁從中學習,
從而學懂行路,繼而跑... ...

 

其實人並唔怕痛,並唔怕傷,
只係怕無勇氣再企返起身!!
如果細細個就因為傷痛而放棄自己行路既話,
咁佢地既未來就會隨之而消失!!

 

但只要佢地識得放低傷痛,
從傷痛中走出來既話,
佢地就將會有無限既未來!!

 

正如分手一樣,
有人會覺得好傷好痛,
但唔緊要,
最緊要係係傷痛之後明白箇中既道理,
吸收人生既經驗!!

 

分手雖然痛,雖然傷,
但係只要我地有勇氣去放低既話,
就能夠再次搵返失去既自己!

 

而分開左既愛情就將會成為回憶!
回憶可以係美麗既,亦可以係痛苦既,
美麗與痛苦取決於你自己!!

刊登時間:2007-09-13 07:30 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]