| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 9 月 13 日 星期四  |
...要愛就不怕傷.苦笑...  |
今日係公司笑左成日,
笑到自己傻左!!
我都唔知點解會咁,
只係覺得講既野好笑,
咁咪笑囉!
不過都好既,
至少識笑唔會令到關心你既人擔心!!
原來笑都可以係一件苦事!
係一個唔開心既人傷心緊既時候,
如果佢仲會識得去笑既話,
其實佢並唔係真係開心,
亦唔係代表佢真係無事,
只係佢唔想佢身邊既人擔心姐!!

平時係七點幾呢個時間多數都係返緊學,
今晚唔駛上堂,自己一個留左係屋企!
就係偶然既機會之下,
我睇左《同事三分親 之 好心分手》!
睇完先發覺原來分手都係一門學問!
如果只係為左分手而分手既話,
分手就無變得無意義;
只係分手而唔識得放低既話,
都係同樣失去左分手既原意!
雖然分手係會痛、係會傷,
但每個人都總要學識「放低」!
就好似小朋友初初學行一樣,
都一樣會跌過痛過,
但係當傷痛過後,
佢地就會慢慢咁從中學習,
從而學懂行路,繼而跑... ...
其實人並唔怕痛,並唔怕傷,
只係怕無勇氣再企返起身!!
如果細細個就因為傷痛而放棄自己行路既話,
咁佢地既未來就會隨之而消失!!
但只要佢地識得放低傷痛,
從傷痛中走出來既話,
佢地就將會有無限既未來!!
正如分手一樣,
有人會覺得好傷好痛,
但唔緊要,
最緊要係係傷痛之後明白箇中既道理,
吸收人生既經驗!!
分手雖然痛,雖然傷,
但係只要我地有勇氣去放低既話,
就能夠再次搵返失去既自己!
而分開左既愛情就將會成為回憶!
回憶可以係美麗既,亦可以係痛苦既,
美麗與痛苦取決於你自己!!

|
| 刊登時間:2007-09-13 07:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 234 | 235 | 236 | 237 | 238 | 239 | 240 | 241 | 242 | 243 | ... | 470 | »
|