| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 9 月 25 日 星期二  |
...中秋快樂?!...  |
今日係中秋節,
首先同大家講返句:
中秋節快樂!
今日係大月兩圓既日子,
你係咪都人月兩圓呢?!
今晚雖然係人月兩圓既日子,
但係我就選擇左同朋友仔一齊過∼!!
我地去左食飯,
食完仲行左陣街,
兩個人行街,傻傻更更咁∼!!
哈哈
到左大約九點度啦,
我地就去左Hard Rock飲野∼
我地坐左係窗邊位,
睇到好多人同事∼
好攪笑∼
我地飲到點幾度就各自返屋企啦∼
今日最開心就緊係Carman啦,
搵到個好男友啦∼!!
恭起晒!!
一個人行返屋企,
條街又靜,
電話又無電,
真係好想喊∼
行下行下,越行越慢,
自己心血來潮就望一望個月亮,
發覺個月亮真係好光,好圓,好靚!!!
雖然月光係靚,
但望完月光反而多左份哀傷感覺∼

|
| 刊登時間:2007-09-29 12:54 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 226 | 227 | 228 | 229 | 230 | 231 | 232 | 233 | 234 | 235 | ... | 470 | »
|