sleepyceci
暱稱: Sleepy Ceci
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
還未遇見的, 不等如沒...
不要哭於你面前?!
...心的感覺...
...生日後記...
。。。船河第三擊。。...
文章分類
全部 (470)
The Day After。。。 (7)
...吃喝.玩樂... (16)
我的.你的.我們的 (9)
私の生活鎖碎事 (5)
私の家 (6)
私の情感世界 (91)
幸福の旅.台灣. (10)
神經廚子.入廚樂 (12)
電影.電視 (25)
未分類 (289)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 10 月 7 日  星期日   晴天


...《Resident Evil 3: Extinction》... 滿足
星期六既假期過得實在太悶啦,
竟然學人做乖學生∼!
哈哈
真係笑死人∼!!

唔得∼

今.日.我.要.出.街!

結果,

我就同左啊秋一齊去左屯門睇戲∼!

去到屯門就第一時間去左買飛,

之後再去市中心行左一陣,
我終於都買左兩條shorts啦∼∼∼
嘩哈哈∼∼
不過唔知著出來好無睇就真啦,
一陣嚇親人就無謂啦嘛∼!!
呵呵呵

原本仲諗住行多陣,

但係時間所限,
所以都係先去睇左戲先既∼

 

我地今日睇既係...
Resident Evil 3: Extinction

平時既我係絕對唔會睇恐怖片既,

但係因為之前有睇過一同二兩集,
所以就算驚都要睇∼!

話就話驚都要睇姐,

都唔駛櫈都未坐暖就彈幾野出來嚇我呀?!

真係嚇到我成個彈起咁滯∼


今集好彩無上兩集咁血腥,

但係反而dzombies就仲核突左,
睇見都驚∼∼
開場無耐,
見到個女主角去到一間shop度,
諗住話去救人,
原來係俾人整估,
捉左佢去玩,
仲諗住拎佢去餵dog’s zombies添!

我平時已經夠驚狗架啦,

仲要今次見到既仲係zombies個d添,
勁嘔心囉覺得!

好彩個女主角身手都有返咁上下勁,

好快就攪掂d dog’s zombies
而個d壞人就反而俾個d dog’s zombies咬返轉頭,
真抵死∼

不過就核突左d囉d dog’s zombies

仲要影住佢地咬人個陣個樣,
超.嘔.心.勁.想.死∼∼∼∼ 
 

對於d有zombies既畫面,

我都唔係記得咁清楚啦,
記得太清楚我就訓唔到架啦!

對於d感人d既畫面我就記得清楚d啦∼

我唔係好明白點解要卡路士死,
不過佢死得都好瀟灑∼
臨死前搵到枝煙,
仲要點著埋d炸彈,
之後再慢慢嘆佢既煙∼
真係瀟到暈∼!

係佢臨上車之前,

女主角同佢來左個情深既擁抱∼
佢地既眼神簡直一流∼
既幽怨又淒美∼∼
(我唔捨得卡路士呀∼!T-T )
(導演未免太殘忍了吧!! 佢咁型!! 嘩哈哈)

仲有一幕比較記得既就係個博士變左zombies

超樣衰∼
佢竟然咁就kill左個個staff
勁快,仲勁恐怖∼!!
覺得有點變態囉∼∼
仲要佢識自動復原,
超核突∼!

不過我有個問題喎,

點解佢(博士)俾電腦困左係最低層個陣會咁得閒既,
得閒到可以係吊起d人來kill!∼
係咪有點變態同無聊呢∼


不過講到離譜我就覺得個博士死得好攪笑,

一個識自動復原既怪物竟然死係紅外線之下∼!!!
仲要分開唔知N咁多件∼!

好似話下集係講日本架∼

好想知係講咩∼
快d有得睇就好啦∼∼∼!!!

 


To U:(Don't you know i am talking about you?!) 

Don’t you remember where we saw theResident Evil 1?!
That’s an Unforgettable memory!!
 
刊登時間:2007-10-11 07:59 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]