| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 10 月 7 日 星期日  |
...《Resident Evil 3: Extinction》...  |
星期六既假期過得實在太悶啦,
竟然學人做乖學生∼!
哈哈
真係笑死人∼!!
唔得∼
今.日.我.要.出.街!
結果,
我就同左啊秋一齊去左屯門睇戲∼!
去到屯門就第一時間去左買飛,
之後再去市中心行左一陣,
我終於都買左兩條shorts啦∼∼∼
嘩哈哈∼∼
不過唔知著出來好無睇就真啦,
一陣嚇親人就無謂啦嘛∼!!
呵呵呵
原本仲諗住行多陣,
但係時間所限,
所以都係先去睇左戲先既∼
我地今日睇既係...
《Resident Evil 3: Extinction》
平時既我係絕對唔會睇恐怖片既,
但係因為之前有睇過一同二兩集,
所以就算驚都要睇∼!
話就話驚都要睇姐,
都唔駛櫈都未坐暖就彈幾野出來嚇我呀?!
真係嚇到我成個彈起咁滯∼
今集好彩無上兩集咁血腥,
但係反而dzombies就仲核突左,
睇見都驚∼∼
開場無耐,
見到個女主角去到一間shop度,
諗住話去救人,
原來係俾人整估,
捉左佢去玩,
仲諗住拎佢去餵dog’s zombies添!
我平時已經夠驚狗架啦,
仲要今次見到既仲係zombies個d添,
勁嘔心囉覺得!
好彩個女主角身手都有返咁上下勁,
好快就攪掂d dog’s zombies,
而個d壞人就反而俾個d dog’s zombies咬返轉頭,
真抵死∼
不過就核突左d囉d dog’s zombies,
仲要影住佢地咬人個陣個樣,
超.嘔.心.勁.想.死∼∼∼∼
對於d有zombies既畫面,
我都唔係記得咁清楚啦,
記得太清楚我就訓唔到架啦!
對於d感人d既畫面我就記得清楚d啦∼
我唔係好明白點解要卡路士死,
不過佢死得都好瀟灑∼
臨死前搵到枝煙,
仲要點著埋d炸彈,
之後再慢慢嘆佢既煙∼
真係瀟到暈∼!
係佢臨上車之前,
女主角同佢來左個情深既擁抱∼
佢地既眼神簡直一流∼
既幽怨又淒美∼∼
(我唔捨得卡路士呀∼!T-T )
(導演未免太殘忍了吧!! 佢咁型!! 嘩哈哈)
仲有一幕比較記得既就係個博士變左zombies,
超樣衰∼
佢竟然咁就kill左個個staff,
勁快,仲勁恐怖∼!!
覺得有點變態囉∼∼
仲要佢識自動復原,
超核突∼!
不過我有個問題喎,
點解佢(博士)俾電腦困左係最低層個陣會咁得閒既,
得閒到可以係吊起d人來kill!∼
係咪有點變態同無聊呢∼
不過講到離譜我就覺得個博士死得好攪笑,
一個識自動復原既怪物竟然死係紅外線之下∼!!!
仲要分開唔知N咁多件∼!
好似話下集係講日本架∼
好想知係講咩∼
快d有得睇就好啦∼∼∼!!!

To U:(Don't you know i am talking about you?!)
Don’t you remember where we saw the《Resident Evil 1》?!
That’s an Unforgettable memory!!
|
| 刊登時間:2007-10-11 07:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 218 | 219 | 220 | 221 | 222 | 223 | 224 | 225 | 226 | 227 | ... | 470 | »
|