| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 1 月 18 日 星期四  |
...離奇...  |
今日返工都唔算有太多野要做,
要做既都係一d手板眼見功夫,
好快就會做完∼!
不過今日就發生左一d小插曲!
尋日副校同我地講,
話我地要幫手整/摺一d小冊子,
仲話d小冊子大概會聽朝到∼!!
不過到左今朝,
我地依然都仲未見到d小冊子,
而我地見到既就只有一個口黑面黑既校長!
原來係因為印刷商未趕起d小冊子,
而校長又心急要派俾人,
所以就口黑面黑咁∼!!!
副校同校長嘈完一輪之後,
佢地決定左派一個人出去印刷商個度,
等佢地一印好就摺來入信封,
順便寄/派俾d幼稚園∼!!!
最先先呢,
啊副校行過 Terry個位度,
睇睇佢做緊咩,
佢見到佢打緊卷,
就諗住搵我啦,
點知佢一睇,
原來我打緊推薦信,
佢就話:
哦,你打緊推薦信呀,呢個緊要d,
你唔好出去啦,Terry你出啦,打卷遲少少都得!
就係咁,
Terry就要出去幫手啦∼!!
佢知道自己要出去個陣,
佢簡直惱到爆,
又講粗口又拍枱咁,
真係俾佢嚇死∼!!!
都唔知佢會唔會連我都惱埋添∼!?
|
| 刊登時間:2007-08-05 05:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 346 | 347 | 348 | 349 | 350 | 351 | 352 | 353 | 354 | 355 | ... | 470 | »
|