| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 1 月 2 日 星期二  |
...給細佬的話...  |
唉,今日又要返工啦∼!!
話就話好似放左幾日假,
不過,
每當返到學校做野既時候,
都係忙到不得了,
最開心莫過於食晏既時候,
只有呢個時間我地先至可以離開呢個鬼地方!!
不過,始終要做既野真係多到不得了,
一樣未完,另一樣又來∼!!
鐵打既都死啦∼!!
所以我就覺得放假同唔放假都係無分別!!
(對我來講!!!哈哈)
今日細佬要做手術啦∼!!
希望佢快d好返啦∼!!
大個仔啦,
唔好成日都咁任性好無,
明知會整親既,
就小心d,唔好成日要屋企人為你而擔心呀嘛∼!
自己都咁大個人啦,
要自己識得照顧自己架啦,
話就話我地係父母既心中係永遠長唔大,
但係我地都無理由要佢地成日為我地而擔心架嘛∼!!
希望你自己識諗啦∼!!
做完手術小心d呀,
唔好再掛住踢波啦,
小心自己身體,
養好個傷佢啦∼!!
我係度我都要同細佬講句唔好意思,
因為我今日有事來唔到睇你,
不過希望你明白啦∼!!
祝你早日康復∼!!
|
| 刊登時間:2007-08-05 06:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 356 | 357 | 358 | 359 | 360 | 361 | 362 | 363 | 364 | 365 | ... | 470 | »
|