sleepyceci
暱稱: Sleepy Ceci
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
還未遇見的, 不等如沒...
不要哭於你面前?!
...心的感覺...
...生日後記...
。。。船河第三擊。。...
文章分類
全部 (470)
The Day After。。。 (7)
...吃喝.玩樂... (16)
我的.你的.我們的 (9)
私の生活鎖碎事 (5)
私の家 (6)
私の情感世界 (91)
幸福の旅.台灣. (10)
神經廚子.入廚樂 (12)
電影.電視 (25)
未分類 (289)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 12 月 9 日  星期六   晴天


...禮物...

今日過左大埔搵爸爸,因為佢今朝一早就出左院啦∼!
所以呢,我就更加應該過去睇下佢∼!!

一早過到去,我地一心諗住飲茶,
不過因為酒樓太多人,
所以我地都無飲到∼!!
係一路行緊,諗住睇下有咩好食既時候,
我見到爸爸既表情話俾我知,
佢想食壽司,
不過我唔俾,因為佢啱啱出院,
唔應該食咁多生冷野∼!!
於是乎,我地就去左食「椰林閣」∼!
雖然,食物一定唔係好食得去邊,
但係肚餓,無計啦∼!!
食左算囉∼!再想食野時先再算啦∼!!
爸爸今次想食沙律,開頭都唔係咁讚成架,
不過見少少就算啦∼!

食完野之後,
我地就行左一陣,
行一陣健康d嘛∼!!
運動多d好∼!
之後,我仲幫爸爸買左件衛衣添,
佢好鍾意著衛衣架,
所以就買左∼!!
總之都係個句啦,
佢鍾意同開心就得啦∼!!
後來又收到媽咪既急call,
話叫我幫爸爸染髮咁話喎,
因為星期一佢地去澳門玩,想影相好睇d咁話∼!!
好,緊得啦,佢地開心係最緊要,
嗱嗱嗱,我無偏心架,
我都有買野俾媽咪架,
我知媽咪一向都愛靚,
所以今次特登買左盒mask俾佢,
啱晒佢心水啦∼!
不過我有d唔明,點解d人係都要貼塊野上面呢?
哈哈∼!睇就好,要我用就免得就免啦∼!!
所以,就算有會俾晒媽咪,
佢就最鍾意,正正因為咁,就買左呢樣野俾佢,
點知個衰野呀,睇到價$牌,
話做咩買咁貴既野俾佢,
車,鬼知咩,我又唔知咩好,
咪諗住:貴=好,
就係咁簡單之嘛∼!!!
哈哈∼!!

刊登時間:2007-09-02 08:39 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]