| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 11 月 18 日 星期六  |
...星期六...  |
今日一大早就要起身啦,
真係有d唔多願,
不過,無計啦,應成左爸爸陪佢去睇醫生嘛∼!
所以呢,我同細佬都會去,
順使一齊行下街,食下野咁呀嘛∼!
因為都有成個星期無見囉,
細佬就唔止一個星期無見啦,成幾星期無見啦∼!
不過,我都估唔到細佬今日會出來,
因為佢平時好鍾意自己周圍去架嘛∼!
陪爸爸睇完醫生都已經成十二點幾,
我地就去左食野,今日爸爸萬歲呀∼!!
哈哈∼!!
之後,我地仲行左一陣,
本應仲想行耐少少架,
可惜我約左時間去馬鞍山睇report,
所以我地只係行到兩點幾就要過去啦∼!
細佬話佢約左女朋友仔去燒野食,
所以唔同我地一齊,自己過左上水,
而我同爸爸呢,
就過左馬鞍山(好彩都仲有爸爸陪我),
睇完report之後,得出一個結果,
個醫生由頭到尾都只係不停咁講一句說話:
你既report真係perfect∼!
佢話所有既檢查項目都非常之好,樣樣都好標準,
最攪笑都莫過於佢講「脂肪比例」既時候,
佢話:
嗱∼!你既脂肪比例呢,都係perfect既,
真係想食咩就食咩∼!唔駛好似其他女仔咁就住就住∼!!
可以食多d∼!好好∼!
聽完之後,都唔知俾咩反應佢好,
只係覺得好攪笑,如果,我早多一、兩個月去body check既話,
可能佢未必會咁講,
因為我之前真係偏瘦∼!!
就係暑假,我肥左足足七磅呀∼!!!
哈哈,都可以話係增肥成功啦掛∼!(恭喜!恭喜!∼)
總之一句到尾,
樣樣都好,無病無痛就最perfect啦∼!!!
攪掂晒所有野之後,我同爸爸都各自返左屋企,
返左屋企之後,我就睇碟,我睇左《戀愛初歌》∼!
雖然,呢套戲唔係咩大既製作,但係都幾好睇,
好輕鬆,易明∼!!
個估事令我明白一樣野:
愛一個人唔一定要擁有,只要能夠守護佢、保護佢、照顧佢就已足夠∼!
但係好多時人都係自私既,
永遠都只係覺得,要愛就要擁有,
但係有時候,當你擁有既時候,佢又會唔會真係開心同快樂呢?
可能未必,因為愛一個人既時候,人係會變得自私既∼!
係,有d人可能唔認同呢個講法,
但呢一點又唔係真係無呀嘛∼!!!
而我就剛剛相信呢一點,
唔擁有既愛情,亦可以係愛情,
而且,比愛情更恆久∼!
守護一個人真係好難,
但係當你守護既人覺得幸福、快樂既時候,
就連自己都會開心起來∼!!
希望所有守護與被守護既人都同樣幸福、快樂∼!
* 唔知我又會唔會有守護我既人呢?
(哈哈∼!!發緊夢添∼!!)
|
| 刊登時間:2007-09-02 08:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 370 | 371 | 372 | 373 | 374 | 375 | 376 | 377 | 378 | 379 | ... | 470 | »
|