sleepyceci
暱稱: Sleepy Ceci
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
還未遇見的, 不等如沒...
不要哭於你面前?!
...心的感覺...
...生日後記...
。。。船河第三擊。。...
文章分類
全部 (470)
The Day After。。。 (7)
...吃喝.玩樂... (16)
我的.你的.我們的 (9)
私の生活鎖碎事 (5)
私の家 (6)
私の情感世界 (91)
幸福の旅.台灣. (10)
神經廚子.入廚樂 (12)
電影.電視 (25)
未分類 (289)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 11 月 18 日  星期六   晴天


...星期六... 開心

今日一大早就要起身啦,
真係有d唔多願,
不過,無計啦,應成左爸爸陪佢去睇醫生嘛∼!
所以呢,我同細佬都會去,
順使一齊行下街,食下野咁呀嘛∼!
因為都有成個星期無見囉,
細佬就唔止一個星期無見啦,成幾星期無見啦∼!
不過,我都估唔到細佬今日會出來,
因為佢平時好鍾意自己周圍去架嘛∼!

陪爸爸睇完醫生都已經成十二點幾,
我地就去左食野,今日爸爸萬歲呀∼!!
哈哈∼!!
之後,我地仲行左一陣,
本應仲想行耐少少架,
可惜我約左時間去馬鞍山睇report,
所以我地只係行到兩點幾就要過去啦∼!
細佬話佢約左女朋友仔去燒野食,
所以唔同我地一齊,自己過左上水,
而我同爸爸呢,
就過左馬鞍山(好彩都仲有爸爸陪我),
睇完report之後,得出一個結果,
個醫生由頭到尾都只係不停咁講一句說話:
你既report真係perfect∼!

佢話所有既檢查項目都非常之好,樣樣都好標準,
最攪笑都莫過於佢講「脂肪比例」既時候,
佢話:
嗱∼!你既脂肪比例呢,都係perfect既,
真係想食咩就食咩∼!唔駛好似其他女仔咁就住就住∼!!
可以食多d∼!好好∼!

聽完之後,都唔知俾咩反應佢好,
只係覺得好攪笑,如果,我早多一、兩個月去body check既話,
可能佢未必會咁講,
因為我之前真係偏瘦∼!!
就係暑假,我肥左足足七磅呀∼!!!
哈哈,都可以話係增肥成功啦掛∼!(恭喜!恭喜!∼)
總之一句到尾,
樣樣都好,無病無痛就最perfect啦∼!!!

攪掂晒所有野之後,我同爸爸都各自返左屋企,
返左屋企之後,我就睇碟,我睇左《戀愛初歌》∼!

雖然,呢套戲唔係咩大既製作,但係都幾好睇,
好輕鬆,易明∼!!

個估事令我明白一樣野:
愛一個人唔一定要擁有,只要能夠守護佢、保護佢、照顧佢就已足夠∼!

但係好多時人都係自私既,
永遠都只係覺得,要愛就要擁有,
但係有時候,當你擁有既時候,佢又會唔會真係開心同快樂呢?
可能未必,因為愛一個人既時候,人係會變得自私既∼!
係,有d人可能唔認同呢個講法,
但呢一點又唔係真係無呀嘛∼!!!

而我就剛剛相信呢一點,
唔擁有既愛情,亦可以係愛情,
而且,比愛情更恆久∼!

守護一個人真係好難,
但係當你守護既人覺得幸福、快樂既時候,
就連自己都會開心起來∼!!

希望所有守護與被守護既人都同樣幸福、快樂∼!

* 唔知我又會唔會有守護我既人呢?
(哈哈∼!!發緊夢添∼!!)

刊登時間:2007-09-02 08:14 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]