sleepyceci
暱稱: Sleepy Ceci
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
還未遇見的, 不等如沒...
不要哭於你面前?!
...心的感覺...
...生日後記...
。。。船河第三擊。。...
文章分類
全部 (470)
The Day After。。。 (7)
...吃喝.玩樂... (16)
我的.你的.我們的 (9)
私の生活鎖碎事 (5)
私の家 (6)
私の情感世界 (91)
幸福の旅.台灣. (10)
神經廚子.入廚樂 (12)
電影.電視 (25)
未分類 (289)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 11 月 11 日  星期六   晴天


...生日趴地... 開心

因為尋晚無返學既關係,
所以今日比平日既星期六早左「少少」起身,
因為今日同爸爸飲茶呀嘛∼!
講起又真係好似成個幾星期無見過爸爸啦,
真係好期待∼!
所以都算抵既∼!!

食完野之後,就行左一陣先返屋企,
返到屋企之後就睇電視啦緊係,
今日有沙排睇呀∼!
即係沙灘女子排球∼!
睇到好緊張,好刺激呀∼!!
中國一隊我緊睇好啦,兩個實力都好平均,
而且仲好有默契添,
所以打敗泰國對佢地來講唔係咩大問題;
反之,中國二隊就令人擔心d啦,
都好似不在狀態咁,
真係令人擔心,
而奧地利又好似越打越有咁,
雖然最後中國二隊都係贏左,
但係我就唔覺得佢地會贏中國一隊囉∼∼!!
呵呵呵∼!!

之後夜晚我就出左去同人慶祝生日,
去左旺角中心唱K,當然啦,
又點會真係唱K咁少野呀,
同人慶祝生日又點少得飲返幾杯呀∼!
之後仲玩骰盅,大話骰呀∼!
哈哈,不過我唔係好識玩,咁就可能輸左好多啦,
都唔知飲左幾,真係唔知,
因為我講既都係真話,真係唔係好得,
就算玩Lucky都唔係好得幾多,無咩運仔∼!
有人仲話玩「7、8、9」添,
好彩最後都玩唔成,如果唔係就真係飲到嘔囉∼!
哈哈∼!!!
結果,我地玩到今朝先散,
我地就去左食完野先返屋企,
今朝真好凍,好彩都叫有帶外套,
未至於凍死∼!
食完野返到屋企都成七點幾八點啦,
沖完涼就拿拿聲走去訓,(雖然頭髮未乾)
終於訓到成三、四點先起身∼!!

刊登時間:2007-09-02 08:11 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]