sleepyceci
暱稱: Sleepy Ceci
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
還未遇見的, 不等如沒...
不要哭於你面前?!
...心的感覺...
...生日後記...
。。。船河第三擊。。...
文章分類
全部 (470)
The Day After。。。 (7)
...吃喝.玩樂... (16)
我的.你的.我們的 (9)
私の生活鎖碎事 (5)
私の家 (6)
私の情感世界 (91)
幸福の旅.台灣. (10)
神經廚子.入廚樂 (12)
電影.電視 (25)
未分類 (289)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 12 月 16 日  星期六   晴天


...做節... 開心

今日一早起身就返左大埔啦∼!
(不過都唔可以話係自己起身,應該話俾人嘈醒至啱∼!)

本來一心諗住今日放假可以訓晏d先過去,
點知爸爸又一早打電話過來,
話叔叔過左來,叫我過去飲茶喎∼!
咁即係我又要早dd起身啦∼!
點解我會話早dd,而唔係早d起身呢?
係咁既,原本爸爸十一點幾個陣已經打過電話俾我,
叫我起身早d過去架啦,
不過,聽完個電話之後,
我就「昏迷」左咁,又訓返,
無計啦,可能係因為前幾日落雨淋親病病地啦∼!
到後尾有返「知覺」既時候,
都已經係十二點半有多,
再望一望個電話,個陣先發現,原來有三個「未接來電」,
三個?真係有咁多咩?
點解我聽唔到既?
於是乎,我就快快手手咁諗住換衫出去啦,
點知,爸爸就打來問我起身未,我就答佢啱啱身囉∼!
好彩無俾人鬧,不過都要快d先得囉,
因為佢地都已經到左酒樓啦∼!!

到我去到個陣,都已經係點幾兩點,
哈哈,估唔到遲左咁多∼!!

當我地食完野之後,
我地就去左行街街睇野,
當逛完一輪之後,
我地就去買野,準備今晚既晚餐啦喂∼!!!!

今晚,我地會打邊爐∼!
好啦,我地要買野啦∼!!
係媽咪買野買到好開心之際,
我發現,今次佢買左好多好多野,
睇來今晚都有排食,
因為佢買得過份地多∼!
得個十個人唔夠食,佢咩都買磅半以上咁,
d丸類總共買成幾磅咁多,點食呀?!?!

但係總括今日全日,
都係一個開心快樂既一天∼!
如果日日都係咁,
何樂而不為呢∼?
哈哈∼!!

刊登時間:2007-09-02 08:44 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]