| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 11 月 27 日 星期一  |
...抗工者.現身...  |
今日學校有大事,所以全部既老師都會出晒去公幹,
而佢地今日去公幹既地方呢,就係「廣州」∼!!
佢地分開左三批人,
會去唔同既地方進行學術既交流∼!!
一)林則徐燒煙館
二)黃埔軍校(2日1夜架!)
三)廣州人民小學英語學術交流
而我地幾個女生呢,
好好彩唔駛跟埋佢地出去,
只係雖要留係教員室就得啦,
不過,當然我地要幫手做一d事前既工作啦,
就好似做定一d小冊子,
同一d工作紙咁,
而且仲要做埋PowerPoint添呀,
除左呢d,我地仲要整一d「自家制」既書簽∼!
所以,上星期尾尾都已經做死人啦∼!!
不過到左今日就好開心,
我地原定今日晏晝都會出去食,
而個衰人我地就唔會同佢一齊食既,
點知一早返到去,
做左成朝早野都未見過個衰人∼!!
就連樓下office都唔知佢無返∼!
換句話說,即係佢「抗工」啦∼!!!
都好既,至少今日唔駛見到d唔想見到既人,
不過佢抗工我地咪即係要做埋佢個份囉∼!
咁又好似有d唔係咁想囉∼!!!
哈哈∼!
係咁架啦,人就係咁架啦,得一想二∼!!
當我地出去食完晏,諗住去搭的士返學校既時候,
我地見到佢,
佢仲要係係我地身邊行過,
不過好恐怖囉,佢笑得好恐怖架∼!!
佢同平日好唔同∼!(唔係靚左∼!哈哈∼!)
因為佢平時返工好普通架著得,
多數都係牛仔褲,加恤衫咁就算,
但係今日我地見到佢著:
衫就同平時既差唔多、
牛仔短裙加黑色絲襪再加一對海藍色既Boot∼!
再加埋佢個妝,望到都真係想死∼!
雖然,我自己唔識化妝,
但係都至少知咩係「靚」囉∼!
唔係求其搽d野上面就得架嘛∼!
個個粉又白過頭同佢條頸都唔同色啦,
跟手佢又有粉藍色既眼影係對眼度,
再加桃紅色既唇膏∼!!!
我簡直比佢嚇到工魂唔見七魄呀∼!!
後記:
有個同事見完佢個個咁既樣之後,
返去公司訓覺個陣發左個惡夢∼!!
個同事話係好恐怖架喎∼!
唔係咁咩呀話∼!!
|
| 刊登時間:2007-09-02 08:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 366 | 367 | 368 | 369 | 370 | 371 | 372 | 373 | 374 | 375 | ... | 470 | »
|