| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 12 月 2 日 星期六  |
...家庭樂...  |
今日約好左媽咪會返去同佢飲茶,
所以今日都係要比平日既星期六早起,
今日既天氣亦都係比較凍,
唔知係咪因為天氣凍既關係,
令到我有d唔願起身,甚至唔願出街呢∼!
不過點都好啦,
我都好幾個星期無同媽咪飲茶同食飯啦,
所以我都係非去不可既∼!!!
到左大埔之後,
我地既第一站會係去飲茶先,
飲完之後,我地就去左行街街,
行左幾個鐘度啦,
當中,我地仲去左睇傢俱,
仲買左張新既梳化同兩張椅∼!
佢地仲諗住要買其他野架,
好彩俾我阻止住咋,
如果唔係後果都幾... ...
唉,真係服左佢地∼!!
不過就真係好開心囉∼!!
爸爸同細佬就係睇完傢俱之後就返左屋企,
而我同媽咪呢,就緊係繼續行街啦∼!!
我地買左好多好多野呀∼!
今次我都阻止唔到,哈哈∼!!
爸爸返左屋企之後,
就開始整蘿蔔糕,
因為我前幾日講開想食,
所以好開心,因為爸爸親手整既,
不過,爸爸就唔小心俾d錫紙盤界親手,
真係唔好意思,因為要整野俾我食,
所以攪到爸爸整親,
真係有d唔係幾過意得去∼!!
整好晒所有野之後,
我地都差唔多出去食飯啦,
今日得我同爸爸、媽媽食咋,
因為細佬同女朋友仔出左街街嘛∼!!
今餐真係好開心呀食得∼!!
*後記:
我會好好珍惜,
因為時間會不斷流逝∼!
我,唔想有後悔既一日∼!!
因為每天睇住爸爸同媽媽一日比一日老,
就覺得自己好似仲未夠孝順,
因為佢地都仲會為我而操心,
而我最擔心,最唔放心既係爸爸,
因為爸爸有糖尿病,之前亦都中過風,
所以有時候一聽到佢唔舒服,
自己就會好驚,
我知,我知道我以前真係好曳,
好唔識諗,又成日包拗頸,
但係,而家就真係知道錯啦∼!
因為佢都係唔想我同個個人一齊姐,
而家諗返起,如果我個陣真係有聽佢地講既話,
我諗,而家唔會咁辛苦∼!!
真係好對唔住!
我要好好咁對佢地,盡量都唔想佢地擔心我∼!!
爸爸、媽媽,你地放心啦,
我會自愛架啦∼!!
唔會再令你地擔心∼!!
放心啦∼!
|
| 刊登時間:2007-09-02 08:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 364 | 365 | 366 | 367 | 368 | 369 | 370 | 371 | 372 | 373 | ... | 470 | »
|