sleepyceci
暱稱: Sleepy Ceci
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
還未遇見的, 不等如沒...
不要哭於你面前?!
...心的感覺...
...生日後記...
。。。船河第三擊。。...
文章分類
全部 (470)
The Day After。。。 (7)
...吃喝.玩樂... (16)
我的.你的.我們的 (9)
私の生活鎖碎事 (5)
私の家 (6)
私の情感世界 (91)
幸福の旅.台灣. (10)
神經廚子.入廚樂 (12)
電影.電視 (25)
未分類 (289)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 11 月 6 日  星期一   晴天


...愛.忘.恨... 無奈

尋晚成晚都訓唔到,真係「眼光光,望天光」∼!

唔知點解我一合埋眼就會有d我唔想見到既野「飄」出來,
真係好煩呀∼!!

其實,愛一個人難d定係忘記一個人難d呢?
定還是憎一個人仲難d呢?
唉∼!!
好難答,點解呢個問題會咁難答既呢下?
如果問我,我諗我會答:

對我來講,樣樣都係咁難∼!

「愛人難,係因為你要全心全意,一心一意咁愛佢,照顧佢∼!
同時亦要包容佢既一切∼!!」;

「忘記一個人比愛一個人更難,因為你對呢個人已經有一定既感情,如果要去特登咁忘記佢,一定無可能,就算好似有d人講既咩時間可以沖淡一切咁,其實唔一定得,因為你地之間既每一分每一秒如果都係出於真感情,真心既話,要忘記真係好難,唔係話無可能,有,不過可能性唔大」;

「憎一個人難,原因好簡單,因為你愛過佢,而佢又做左d好傷你心既事,所以人先會去憎一個人!但係,憎一個人往往就會比愛一個人難,因為你要成日不停咁提醒自己有幾憎呢個人,同佢曾經點樣傷自己,而自己呢?要做既,就係不斷咁提醒自己唔可以再對佢有任何既感情∼!而呢一點正正係最傷神,最花氣力既!」

所以,我先至會覺得三者都係一樣咁難,咁辛苦∼!!
而不幸地,我正正係呢三樣既人,
仲要係唔止一樣∼!!
我已經犯左兩樣啦∼我真係好差勁?
我,我係咪真係好差勁呢?
仲好失敗添∼!!!
係咪呢?

刊登時間:2007-09-02 08:06 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]