sleepyceci
暱稱: Sleepy Ceci
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
還未遇見的, 不等如沒...
不要哭於你面前?!
...心的感覺...
...生日後記...
。。。船河第三擊。。...
文章分類
全部 (470)
The Day After。。。 (7)
...吃喝.玩樂... (16)
我的.你的.我們的 (9)
私の生活鎖碎事 (5)
私の家 (6)
私の情感世界 (91)
幸福の旅.台灣. (10)
神經廚子.入廚樂 (12)
電影.電視 (25)
未分類 (289)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 12 月 18 日  星期一   晴天


...病假... 不安

由尋晚開始,就已經覺得好唔舒服,
想訓又訓唔到,
因為一訓底就好難呼吸,好辛苦∼!

所以,攪左成晚先叫做訓到一陣,
到左鬧鐘響既時候,
我真係唔想起身,
就係呢一刻,
我想:請假∼!

請假既原因好簡單,
一來係因為病,
二來係因為我尋晚成晚訓唔到,好累,好眼訓,
三來係因為今日星期一,會有好多野做,
總括以上總總原因,
所以我先作出一個「重大」既決定:請病假∼!!!
咁樣我先至可以抖下,休息下呀嘛∼!

我好「準時」好似平時咁起身,
諗住等到個主任返來就打電話返去請假,
點知打第一次既時候,
佢仲未返呀∼!!!
所以我又要再等多一陣,
即使我打完俾個主任,我都仲要打多個電話,
就係打俾校長啦∼!!
緊係啦,請假喎,緊係要「知會」一下佢啦∼!!
哈哈∼!
鬼叫佢最大咩∼!!呵呵呵∼!

點知未打俾校長,
就已經有另一位老師打來,
原來個位老師都係諗住今日請假架∼!!
哈哈∼不過我都同佢一樣囉,
所以都幫唔到佢請假∼!
到我打完俾個主任之後,
我有試過打俾校長架,
不過,咁啱佢又行開左,
所以,我「決定」訓醒先再打過∼!!
哈哈∼!

不過,到我訓醒之後,
都已經係差唔多十二點既事,
於是乎,我就即刻打俾校長「大人」請假,
佢話得,講真,點解唔得先得架,
我都無返啦∼!!哈哈哈∼!

攪掂晒學校d野之後,
我就拿拿淋換衫落樓睇醫生,
真係好趕時間囉,
個醫生收十二點半架∼
又唔俾電話book(因為過左十二點)
到左之後,先發覺原來有好多人睇,
我前面都已經有成十個,
即係至少等半個鐘啦∼!!
睇完之後,就係買粥食,
跟住就再食藥,再訓,
咁就用左一日既「病假」啦∼!!

刊登時間:2007-09-02 08:46 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]