| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 12 月 18 日 星期一  |
...病假...  |
由尋晚開始,就已經覺得好唔舒服,
想訓又訓唔到,
因為一訓底就好難呼吸,好辛苦∼!
所以,攪左成晚先叫做訓到一陣,
到左鬧鐘響既時候,
我真係唔想起身,
就係呢一刻,
我想:請假∼!
請假既原因好簡單,
一來係因為病,
二來係因為我尋晚成晚訓唔到,好累,好眼訓,
三來係因為今日星期一,會有好多野做,
總括以上總總原因,
所以我先作出一個「重大」既決定:請病假∼!!!
咁樣我先至可以抖下,休息下呀嘛∼!
我好「準時」好似平時咁起身,
諗住等到個主任返來就打電話返去請假,
點知打第一次既時候,
佢仲未返呀∼!!!
所以我又要再等多一陣,
即使我打完俾個主任,我都仲要打多個電話,
就係打俾校長啦∼!!
緊係啦,請假喎,緊係要「知會」一下佢啦∼!!
哈哈∼!
鬼叫佢最大咩∼!!呵呵呵∼!
點知未打俾校長,
就已經有另一位老師打來,
原來個位老師都係諗住今日請假架∼!!
哈哈∼不過我都同佢一樣囉,
所以都幫唔到佢請假∼!
到我打完俾個主任之後,
我有試過打俾校長架,
不過,咁啱佢又行開左,
所以,我「決定」訓醒先再打過∼!!
哈哈∼!
不過,到我訓醒之後,
都已經係差唔多十二點既事,
於是乎,我就即刻打俾校長「大人」請假,
佢話得,講真,點解唔得先得架,
我都無返啦∼!!哈哈哈∼!
攪掂晒學校d野之後,
我就拿拿淋換衫落樓睇醫生,
真係好趕時間囉,
個醫生收十二點半架∼
又唔俾電話book(因為過左十二點)
到左之後,先發覺原來有好多人睇,
我前面都已經有成十個,
即係至少等半個鐘啦∼!!
睇完之後,就係買粥食,
跟住就再食藥,再訓,
咁就用左一日既「病假」啦∼!!
|
| 刊登時間:2007-09-02 08:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 360 | 361 | 362 | 363 | 364 | 365 | 366 | 367 | 368 | 369 | ... | 470 | »
|