| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 12 月 31 日 星期日  |
...零六.零七...  |
嘩嘩嘩∼!!
真係「嘩」咁快一年又差唔多過去啦∼!!
二零零六年,
呢一年對我同我屋企人來講,
都算係難過既一年,
真係講得衰d,
屋企個個都入過院咁滯∼!!
唉,咁又有咩辦法唔難過先得架∼!!
所以我好希望來緊既零七年會比零六好,
好既定義對於我來講,
我只係想要一家人開開心心,
健健康康咁,
就已經好足夠∼!!
不過,人都總係貪心既,
加上我又係女仔,
就唔多唔少都想多個人照顧下自已咁啦∼!!
(嘩哈哈∼!!!)
不過點都好啦,
最緊要開心就真∼!!
如果唔係,講咩都無用啦∼!!
有好多人今日都會問我同一個問題:
你今日去邊度倒數呀?
吓?倒數呀?
其實我都無咩特別諗過架,
只係約好左一班朋友仔一齊BBQ囉!
講起佢地先好笑呀,
燒左一陣野食之後,
佢地就話想玩啤牌,
佢地仲係度玩「沙蟹」,
即係Show Hand囉,
(你唔係唔知呀?!)
睇見佢地玩先好笑,
不過又玩得有板有眼既∼!!
哈哈∼!!!
就係咁,
我地成班人就係呢個嘻嘻哈哈既笑聲中渡過左零六,
呢晚真係玩得好開心呀∼!!
不過唔知係咪又玩又食咁,
無時停,
所以攪到自己胃痛呢∼!!!
唔通呢d就係樂極生悲?
哈哈∼!!
好啦,
就等我係度同大家講返句:
新年快樂!!
合皮扭耳!!!
HAPPY NEW YEAR!!!
|
| 刊登時間:2007-09-02 08:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 358 | 359 | 360 | 361 | 362 | 363 | 364 | 365 | 366 | 367 | ... | 470 | »
|