sleepyceci
暱稱: Sleepy Ceci
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
還未遇見的, 不等如沒...
不要哭於你面前?!
...心的感覺...
...生日後記...
。。。船河第三擊。。...
文章分類
全部 (470)
The Day After。。。 (7)
...吃喝.玩樂... (16)
我的.你的.我們的 (9)
私の生活鎖碎事 (5)
私の家 (6)
私の情感世界 (91)
幸福の旅.台灣. (10)
神經廚子.入廚樂 (12)
電影.電視 (25)
未分類 (289)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 4 月 26 日  星期三   晴天


...賤男... 感動

今日公司發生左幾件事,令到我覺得好唔開心,仲愈來愈唔鍾意宜家份工, 

 因為我覺得我老闆太衰,太過份啦!

第一件事:

 有一個同事同我講話佢上星期已經向老細講左話辭職,咁我老細尋晚就覆佢,

 話無問題,可以俾佢即刻走(即係做埋今個月),點知, 

第日我老細個衰人走去同個新同事(返左兩、三個禮拜)講:「我炒左x啦!我想炒佢好耐架啦,成日做錯野!真係早走早著!」

跟住個新同事居然問x係咪俾佢炒左,x聽到即刻好惱,鬼咩,俾我都惱啦, 明明係辭職,點知俾人話佢俾人炒,仲要話佢做錯野潻!
唉∼估唔到我老細男人老狗居然咁八婆,周圍講人事非,成個八婆咁!

第二件事:

 呢件事比較嚴重d,今日個外籍教師唔舒服(已經病左成個月啦!同我差唔多), 

 係咁咳係咁咳,食晏個陣佢都已經係咁,點知,到左上堂個陣個佢咳到嘔血, 

 我地幾個都知道,仲叫佢去睇醫生,但係佢就唔肯去,話驚老細唔俾, 

 因為佢尋晚傾電話傾到好夜(佢同我老細一家人住,因為我老細無幫佢租屋), 

 咁我地啊頭就幫佢同老細講,諗住佢會俾啦,點知佢真係以咁既理由唔俾佢去, 

 仲話係佢自己攞來既,咁,無計啦,佢咪死頂囉, 

 點知我老細同新同事講:「都叫佢返屋企架啦,又唔聽,要死頂!唉!」 

 個白痴既新同事又信,咁x咪特登問個外籍教師囉,

佢聽到個外籍教師講:「唔得呀,老細唔俾」個傻人到個陣先知信錯人!
不過,佢依然係無睇醫生,老細仲俾面色佢睇,佢嘔到成個圾垃筒都係,我睇見都辛苦!
佢一個人來到香港已經好慘,仲要病埋,點知老細一d都唔體諒,

只係覺得佢扮野,講真呀,我平時病個陣,佢都唔俾我放假,我都係死頂,

但係佢就真係好金囉!
唉!經過今日,我真係已經無心戀戰啦∼真係好灰!好想轉工!

聽日,我地就同個同事攪farewell party啦∼

真係... ...好灰!

刊登時間:2007-08-04 08:04 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]