今日公司發生左幾件事,令到我覺得好唔開心,仲愈來愈唔鍾意宜家份工,
因為我覺得我老闆太衰,太過份啦!
第一件事:
有一個同事同我講話佢上星期已經向老細講左話辭職,咁我老細尋晚就覆佢,
話無問題,可以俾佢即刻走(即係做埋今個月),點知,
第日我老細個衰人走去同個新同事(返左兩、三個禮拜)講:「我炒左x啦!我想炒佢好耐架啦,成日做錯野!真係早走早著!」
跟住個新同事居然問x係咪俾佢炒左,x聽到即刻好惱,鬼咩,俾我都惱啦, 明明係辭職,點知俾人話佢俾人炒,仲要話佢做錯野潻!
唉∼估唔到我老細男人老狗居然咁八婆,周圍講人事非,成個八婆咁!
第二件事:
呢件事比較嚴重d,今日個外籍教師唔舒服(已經病左成個月啦!同我差唔多),
係咁咳係咁咳,食晏個陣佢都已經係咁,點知,到左上堂個陣個佢咳到嘔血,
我地幾個都知道,仲叫佢去睇醫生,但係佢就唔肯去,話驚老細唔俾,
因為佢尋晚傾電話傾到好夜(佢同我老細一家人住,因為我老細無幫佢租屋),
咁我地啊頭就幫佢同老細講,諗住佢會俾啦,點知佢真係以咁既理由唔俾佢去,
仲話係佢自己攞來既,咁,無計啦,佢咪死頂囉,
點知我老細同新同事講:「都叫佢返屋企架啦,又唔聽,要死頂!唉!」
個白痴既新同事又信,咁x咪特登問個外籍教師囉,
佢聽到個外籍教師講:「唔得呀,老細唔俾」個傻人到個陣先知信錯人!
不過,佢依然係無睇醫生,老細仲俾面色佢睇,佢嘔到成個圾垃筒都係,我睇見都辛苦!
佢一個人來到香港已經好慘,仲要病埋,點知老細一d都唔體諒,
只係覺得佢扮野,講真呀,我平時病個陣,佢都唔俾我放假,我都係死頂,
但係佢就真係好金囉!
唉!經過今日,我真係已經無心戀戰啦∼真係好灰!好想轉工!
聽日,我地就同個同事攪farewell party啦∼
真係... ...好灰!

|