sleepyceci
暱稱: Sleepy Ceci
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
還未遇見的, 不等如沒...
不要哭於你面前?!
...心的感覺...
...生日後記...
。。。船河第三擊。。...
文章分類
全部 (470)
The Day After。。。 (7)
...吃喝.玩樂... (16)
我的.你的.我們的 (9)
私の生活鎖碎事 (5)
私の家 (6)
私の情感世界 (91)
幸福の旅.台灣. (10)
神經廚子.入廚樂 (12)
電影.電視 (25)
未分類 (289)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 4 月 28 日  星期五   晴天


...捨不得... 無奈

我好唔開心,我好想喊∼但係我又唔知可以點∼想走又唔得,好無耐!

尋晚幫兩個同事攪左個farewell party,本應該係好開心先係,因為佢地已經『脫苦海』,點解?因為公司實在太差啦,老細又衰,我都好想走,不過,仲未到我!

已經有兩個同事走左(今個月)架啦,我老細佢依然仲未識得醒,覺得自己好似無錯咁,根本佢就係死性不改!

今日,又有一個同事辭左職,呢個同事係同我一齊入職既,都已經相處左成年幾啦,佢好nice,好好人,成日都好錫我既,我起佢身上亦都學到好多好多野,我真係要多謝佢!

我係公司係最細個個,所以佢地每一個人都會好錫我,好關心我,成日都仲當我係小朋友咁呵護備至,雖然我真係孩子氣左d。
但係,我真係要好多謝佢地囉,我真係好唔捨得佢地,佢地對我實在太好啦,而家得返我一個,我會好驚,唔知點面對好,老細又咁衰,又唔知仲有d咩人可以信,個個都野心勃勃一味想你死!

每當我諗返起啱啱入來個陣,大家都唔識既,而家變到好似一家人咁,笑又一齊,喊又一齊,我覺得真係好難得。
試問有幾多個人會由同事變成一個可以互訴心事既老死呀?
講真,真係無乜幾多個!
我份人,由小學到而家,根本就無乜女仔朋友,經常都係我行我素,唔理人感受;但係識左佢地之後,我學識左好多野,同時我亦改變左好多,呢d改變對我來講係一件好事!

我真你想同你地講:我大個女架啦∼唔好再擔心我啦!多謝晒你地照顧左我呢個『大細路』咁耐,又教識左我咁多野,又成日幫我分憂,陪我笑同喊!我好開心可以識到你地咁多位!

一路打日記,一路諗,就一路喊,我真係忍唔到啦∼唔好意思,我太渣啦∼失禮晒!

刊登時間:2007-08-04 08:07 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]