| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 4 月 29 日 星期六  |
...眼腫...  |
死啦∼死啦
今朝訓醒發現自己對眼腫到不得了,好辛苦,好痛呀!
今朝仲有件突發事件發生左,呢個係我預計唔到既事。
今朝,我真係訓到天昏地暗,連電話響我都唔知,呢一覺好似訓左好耐咁∼就係我訓到濛濛濃濃既時候,我收酊一個電話,呢個電話可以話對我來講都幾仲要,但當我拎起電話既時候,我就講左d唔應該講既野,對白係咁既:
A:你好呀∼何小姐,我地係...打來架,想同你約返時間面試既, 唔知你2/5得唔得閒呢?
我:(我仲未訓醒架)哦!我仲要返工架∼
A:哦∼咁由佢啦∼唔該晒
我:哦∼拜拜
之後,佢就收左線,呢個時候我再訓返,訓左一陣,我突然間醒左,
跟住我問自己:係咪有人打來叫我見工呀?咦!我做咩推左佢既?
就係呢個時候,我就再打返電話俾個間公司,好彩,佢地都俾返我見∼不過,我覺得自己好低B,點會咁架∼咁都得既咩?唉!真係灰晒!
跟住我都再無訓返,就打俾爸爸,同爸爸飲茶。
過到去,飲完茶我仲要去影相,要見工用呀!咁就死啦,對眼腫到咁,點影?
唉!最後我都照影,點知影完到攞想個陣...嘩!有無攪錯?又會影到對眼真係腫得咁緊要既?真係離譜!
不過算啦∼我都唔打算影過,反正呢個都係我姐∼係咪?
晏晝,我就同班FD一齊傾計,佢地都知我唔開心,我好多謝佢地聽我呻!
到左夜晚,我同屋企人出左去食飯,我食飽左之後,我打左俾其中一個離左職既同事傾計,我真係要講句唔好意思,我明明話左唔會喊,但係我真係忍唔到,同佢傾傾下,我又想喊,但係我唔可以再喊,佢話:我地千其唔好喊住走,寧願惱住走都唔好喊!
但係我就答佢:我知呀,但係我真係唔捨得你地嘛,你地個個都咁錫我,咁照顧我,但突然間個個都走晒,得返我一個,咁我點撐呀?
講完之後我都忍唔到啦∼
不過,我係絕對唔衰俾地賤人睇既∼
我會好堅強咁∼直至我搵到第二份工∼呢個係我既新目標,我要轉工!
『我地會keep住聯絡架嘛!』呢句我會記得。
Forever Friendship! Miss everyone of you!

|
| 刊登時間:2007-08-04 08:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 440 | 441 | 442 | 443 | 444 | 445 | 446 | 447 | 448 | 449 | ... | 470 | »
|