sleepyceci
暱稱: Sleepy Ceci
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
還未遇見的, 不等如沒...
不要哭於你面前?!
...心的感覺...
...生日後記...
。。。船河第三擊。。...
文章分類
全部 (470)
The Day After。。。 (7)
...吃喝.玩樂... (16)
我的.你的.我們的 (9)
私の生活鎖碎事 (5)
私の家 (6)
私の情感世界 (91)
幸福の旅.台灣. (10)
神經廚子.入廚樂 (12)
電影.電視 (25)
未分類 (289)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 5 月 10 日  星期三   晴天


...未知之數... 開心

哈哈∼開心死我啦∼

今日去2nd interview,好緊張呀∼學校約左我4點3,但係我3點8都未夠就到左,攪到我好似怪怪地咁∼
去到校務處之後,一睇∼咦!無人既,咁點好呢?
咁樣,我就企左起校務處外面,企左一陣(大約5分鐘度),就有個人行過,原來係上次見我個個主任,佢居然認得我喎∼我突然覺得有少少出奇∼不過好開心囉∼哈哈
居然會有人記得我∼
佢好好人呀,明明好忙,都幫我叫左人安排個地方俾我等見工,佢仲同我講,今日我要見既人係 → 校長∼!
當我聽到之後,我有開始有d驚驚地∼我寧願佢無同我講好過,至少到見個陣我會覺得係理所當然,寧願『無野既、無野既』心情仲好過∼我足足等左半個鐘有多∼因為我真係早得好緊要∼

見個陣都有d好笑野發生∼
一入去會議室,坐低之後校長就開始問我野,佢問左一d關於我而家工作既野,跟住佢居然話:唔...睇你份履歷,你都做左教育既工作都有一段幾長既時間播,不過睇你個樣,你似係啱啱畢業多d∼哈哈∼唔好介意呀∼

當我聽到之後,我都唔知講咩好啦∼我心諗:唉!可唔可以唔當我小朋友呢∼小朋友唔著西裙恤衫架嘛?
起呢個時候,我就唯有得個笑字∼
問完一輪,佢問我如果啱既,係咪可以即時返工?
我就答佢係∼跟住佢又反問返我,你唔駛通知公司既咩?我就答佢話,唔駛呀,我無合約起身,佢亦都無講過要,只係通知一聲就可以啦∼
佢又問我人工點計,有無供強積金?我就話係月薪,不過無供強積金,但係公司有開到acc.既∼可能佢地轉左我地做自雇掛∼
個校長聽到都話:咁都得既咩∼
我就唯有答佢唔知全啦∼
哈哈∼

臨走前佢地再到我重伸一次份工既野,校長仲開左個玩笑:佢話我地人工就咁既,不過放心,我地會幫你供強積金既∼
哦∼係既∼我就咁答佢∼

見完啦∼成個人鬆晒∼哈哈
不過,我都有d驚,今日來見既,包括我在內總共有2個∼
校長講過我typing唔係幾得∼呢個我明既,我都知自己事∼不過我個日真係好驚囉,有個人企左成你後面,我真係打唔到囉∼哈哈!加上又食左藥,所以前幾日未收到電話個陣我都打定輸數架啦∼
當校長咁樣講個陣,見佢搵緊我個張test paper,就係呢個時候,我發現左另外個個人既test paper,個陣我仲失望,因為佢打晒份test paper呀∼

唉∼有d驚tim∼
算啦∼擔心唔來既∼哈哈

起我等緊佢地見個陣,我打左電話約睇醫生∼約左5點∼但係到我見完,買埋野(買野煮糖水)返到屋企個時,我先醒起我約左睇醫生,個時到已經5點半啦∼唉,又要行多轉!
今次我睇醫生都有進步,唔駛食咁多約,不過都有成5、6種∼哈哈∼都唔知點解會咁多架∼!

呢個幾月食藥仲好似多過食飯∼唉!
真係苦過弟弟∼@-@"如果個胃再係咁落去,後果都幾係野∼死梗!

刊登時間:2007-08-23 11:17 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]