| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 5 月 10 日 星期三  |
...未知之數...  |
哈哈∼開心死我啦∼
今日去2nd interview,好緊張呀∼學校約左我4點3,但係我3點8都未夠就到左,攪到我好似怪怪地咁∼
去到校務處之後,一睇∼咦!無人既,咁點好呢?
咁樣,我就企左起校務處外面,企左一陣(大約5分鐘度),就有個人行過,原來係上次見我個個主任,佢居然認得我喎∼我突然覺得有少少出奇∼不過好開心囉∼哈哈
居然會有人記得我∼
佢好好人呀,明明好忙,都幫我叫左人安排個地方俾我等見工,佢仲同我講,今日我要見既人係 → 校長∼!
當我聽到之後,我有開始有d驚驚地∼我寧願佢無同我講好過,至少到見個陣我會覺得係理所當然,寧願『無野既、無野既』心情仲好過∼我足足等左半個鐘有多∼因為我真係早得好緊要∼
見個陣都有d好笑野發生∼
一入去會議室,坐低之後校長就開始問我野,佢問左一d關於我而家工作既野,跟住佢居然話:唔...睇你份履歷,你都做左教育既工作都有一段幾長既時間播,不過睇你個樣,你似係啱啱畢業多d∼哈哈∼唔好介意呀∼
當我聽到之後,我都唔知講咩好啦∼我心諗:唉!可唔可以唔當我小朋友呢∼小朋友唔著西裙恤衫架嘛?
起呢個時候,我就唯有得個笑字∼
問完一輪,佢問我如果啱既,係咪可以即時返工?
我就答佢係∼跟住佢又反問返我,你唔駛通知公司既咩?我就答佢話,唔駛呀,我無合約起身,佢亦都無講過要,只係通知一聲就可以啦∼
佢又問我人工點計,有無供強積金?我就話係月薪,不過無供強積金,但係公司有開到acc.既∼可能佢地轉左我地做自雇掛∼
個校長聽到都話:咁都得既咩∼
我就唯有答佢唔知全啦∼
哈哈∼
臨走前佢地再到我重伸一次份工既野,校長仲開左個玩笑:佢話我地人工就咁既,不過放心,我地會幫你供強積金既∼
哦∼係既∼我就咁答佢∼
見完啦∼成個人鬆晒∼哈哈
不過,我都有d驚,今日來見既,包括我在內總共有2個∼
校長講過我typing唔係幾得∼呢個我明既,我都知自己事∼不過我個日真係好驚囉,有個人企左成你後面,我真係打唔到囉∼哈哈!加上又食左藥,所以前幾日未收到電話個陣我都打定輸數架啦∼
當校長咁樣講個陣,見佢搵緊我個張test paper,就係呢個時候,我發現左另外個個人既test paper,個陣我仲失望,因為佢打晒份test paper呀∼
唉∼有d驚tim∼
算啦∼擔心唔來既∼哈哈
起我等緊佢地見個陣,我打左電話約睇醫生∼約左5點∼但係到我見完,買埋野(買野煮糖水)返到屋企個時,我先醒起我約左睇醫生,個時到已經5點半啦∼唉,又要行多轉!
今次我睇醫生都有進步,唔駛食咁多約,不過都有成5、6種∼哈哈∼都唔知點解會咁多架∼!
呢個幾月食藥仲好似多過食飯∼唉!
真係苦過弟弟∼@-@"如果個胃再係咁落去,後果都幾係野∼死梗!
|
| 刊登時間:2007-08-23 11:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 431 | 432 | 433 | 434 | 435 | 436 | 437 | 438 | 439 | 440 | ... | 470 | »
|