| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 5 月 4 日 星期四  |
...疑慮...  |
尋日,我問左一個好怪既問題,不過,我始終都唔知係咩回事!
今日,我同一個識左好耐既朋友提起呢個問題,因為佢出來蒲慣,所以佢話呢樣野對佢來講一d都唔陌生,皆因佢成日都會掂!
係呀,佢的而且確係一個古惑仔,呢樣野由我第一日識佢我已經知,我地仲拍過拖,雖然,我地一齊既時間唔耐,但係佢都對我好好,我個陣之所以會同佢一齊,係因為我覺得好似好有安全感咁,但係隨住時間慢慢、慢慢咁過,我就愈來愈唔鍾意古惑仔,因為我覺得太無安全感啦,次次同親佢出街都會驚唔知見到d咩人,我真係好討厭,就係因為咁我地都無再一齊!
到左最近,我地先至再一齊玩返,仲fd過以前,不過佢依然都係咁,一d都無變過 --→ 依然咁鍾意蒲,依然都係口多多!
哈哈,講真架!唔好惱啦,如果你睇到既話!
佢最近同我講,話唔想再做古惑仔,我聽到之後就同佢講:好呀,做返好人咪仲好,係咪?
佢聽完之後,只係笑左一笑,咁就走左,我都唔知佢究竟諗咩?!
過左幾日之後,佢同我講,話佢已經唔係古惑仔,我問佢點解既,可以咁容易話唔做就唔做既咩?
佢又係度笑,之後話:緊係無咁易啦!拍戲都唔得啦!
我聽完佢咁講我緊係繼續問落去啦,點知佢就話呢d野唔知好過知喎!真係俾佢激死!
講真,我緊係唔肯擺休啦∼
咁佢咪講囉∼哈哈,強襲成功!
佢話:其實之前落d都已經同左啊大講,不過見佢好似當我high大左咁,唔理,唔認賬!咁我咪前晚趁住同d叔父一齊玩個陣再同佢講囉,點知∼佢唔俾,佢話如果要唔玩既話就要索左呢安k,咁我咪索囉,一路索我就一路流鼻血,到而家都仲有流!(過左一、兩日ja,我地傾計個陣)
我聽到之後有少少想喊既感覺,我真係唔係好明,點解佢地要做返好人都唔得囉,點解先?唔通做左估惑仔既一世都要行古惑啦bor?
我問佢點解會咁堅決,不過佢無答我,只係對住我笑!
我真係覺得有d莫名其妙囉∼
我又有一個問題啦∼『一安』即係幾多呀?哈哈∼好奇嘛!
不過,點都好啦,做好人始終係一件好事來既∼努力啦!我撐你架!
|
| 刊登時間:2007-08-23 11:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 435 | 436 | 437 | 438 | 439 | 440 | 441 | 442 | 443 | 444 | ... | 470 | »
|