sleepyceci
暱稱: Sleepy Ceci
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
還未遇見的, 不等如沒...
不要哭於你面前?!
...心的感覺...
...生日後記...
。。。船河第三擊。。...
文章分類
全部 (470)
The Day After。。。 (7)
...吃喝.玩樂... (16)
我的.你的.我們的 (9)
私の生活鎖碎事 (5)
私の家 (6)
私の情感世界 (91)
幸福の旅.台灣. (10)
神經廚子.入廚樂 (12)
電影.電視 (25)
未分類 (289)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 5 月 4 日  星期四   晴天


...疑慮... 滿足

尋日,我問左一個好怪既問題,不過,我始終都唔知係咩回事!

今日,我同一個識左好耐既朋友提起呢個問題,因為佢出來蒲慣,所以佢話呢樣野對佢來講一d都唔陌生,皆因佢成日都會掂!

係呀,佢的而且確係一個古惑仔,呢樣野由我第一日識佢我已經知,我地仲拍過拖,雖然,我地一齊既時間唔耐,但係佢都對我好好,我個陣之所以會同佢一齊,係因為我覺得好似好有安全感咁,但係隨住時間慢慢、慢慢咁過,我就愈來愈唔鍾意古惑仔,因為我覺得太無安全感啦,次次同親佢出街都會驚唔知見到d咩人,我真係好討厭,就係因為咁我地都無再一齊!

到左最近,我地先至再一齊玩返,仲fd過以前,不過佢依然都係咁,一d都無變過 --→ 依然咁鍾意蒲,依然都係口多多!

哈哈,講真架!唔好惱啦,如果你睇到既話!

佢最近同我講,話唔想再做古惑仔,我聽到之後就同佢講:好呀,做返好人咪仲好,係咪?
佢聽完之後,只係笑左一笑,咁就走左,我都唔知佢究竟諗咩?!
過左幾日之後,佢同我講,話佢已經唔係古惑仔,我問佢點解既,可以咁容易話唔做就唔做既咩?
佢又係度笑,之後話:緊係無咁易啦!拍戲都唔得啦!
我聽完佢咁講我緊係繼續問落去啦,點知佢就話呢d野唔知好過知喎!真係俾佢激死!
講真,我緊係唔肯擺休啦∼
咁佢咪講囉∼哈哈,強襲成功!
佢話:其實之前落d都已經同左啊大講,不過見佢好似當我high大左咁,唔理,唔認賬!咁我咪前晚趁住同d叔父一齊玩個陣再同佢講囉,點知∼佢唔俾,佢話如果要唔玩既話就要索左呢安k,咁我咪索囉,一路索我就一路流鼻血,到而家都仲有流!(過左一、兩日ja,我地傾計個陣)

我聽到之後有少少想喊既感覺,我真係唔係好明,點解佢地要做返好人都唔得囉,點解先?唔通做左估惑仔既一世都要行古惑啦bor?

我問佢點解會咁堅決,不過佢無答我,只係對住我笑!
我真係覺得有d莫名其妙囉∼

我又有一個問題啦∼『一安』即係幾多呀?哈哈∼好奇嘛!

不過,點都好啦,做好人始終係一件好事來既∼努力啦!我撐你架!

刊登時間:2007-08-23 11:10 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]