| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 5 月 18 日 星期四  |
...嘩...  |
嘩!嘩!嘩!
今日好充實呀∼哈哈∼好多野做啦∼唔會悶∼!
我覺得咁都幾好呀∼至少我唔會無聊無野做,攪到好似偷懶咁∼
今日仲見到以前d學生tim呀∼真係開心囉∼
今朝一返到去,我第一件事做既,本來應該係做野架啦嘛∼點知,佢地話我都未夠鐘,叫我食左早餐先喎∼咁都得∼又好姐∼!
咁我咪慢慢食囉∼食到夠鐘就開始做野∼
到左11點度,佢地話要去禮堂幫手,因為一年級要打針wo∼
本來就無我份,唔駛幫手既∼點知,又話要多個人幫手,咁咪要去囉∼
去到禮堂,見到既全部都係一年級既小朋友仔∼而我要做既,就係要抱住佢地,等佢地唔好亂咁郁,如果唔係就會有可能整斷支針架啦∼
佢地都算幾乖,無咩點扭計。佢地都好醒,知道我會抱住佢地,每當我叫佢地個陣,佢地都好醒,就一野咁坐左落來∼哈哈∼隻腳都斷啦!哈哈∼
不過,到左最後,佢地走個陣,都好有禮貌,不停咁同我講拜拜,又不停咁同我講唔該晒∼多謝晒咁!好乖呀∼
不過,隔離班就差d啦∼有幾個小朋友喊同扭計,好彩我個d無姐∼抵錫∼!
|
| 刊登時間:2007-08-23 11:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 425 | 426 | 427 | 428 | 429 | 430 | 431 | 432 | 433 | 434 | ... | 470 | »
|