| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 6 月 10 日 星期六  |
...英軍...  |
今朝又要一早起身返工∼真係有d唔捨得張床呀∼好眼訓,如果可以訓多陣就好啦,不過呢樣野當然無可能啦∼
唉∼!咁唯有慢慢咁爬起身係啦∼
起身第一件事就緊係睇返尋晚既世界盃揭幕戰既賽果啦∼睇左d精華,唔∼唔錯∼哈哈∼好期待今晚英格蘭對巴拉圭∼
好啦∼今日要俾心機先得∼!
出門口行左無幾耐,d雨又愈來愈大啦∼我唯有搭的士返去係啦∼返到學校門口,落的士個陣發生左一件意外∼!
就係當我正正要落車,打開把遮既時候-->我俾把遮介親呀∼開頭我都仲唔知,只係覺得隻手指有d痺痺地∼之後一望...嘩∼!好痛呀∼好多血呀∼!原來隻食指俾把遮介親,仲幾深下添∼返到上教員室,我放低d野之後,就即刻搵野來消毒,我以為無咩啦∼可能係皮外傷,點知一滴d消毒藥水個陣,就「拿」到飛起,清理完d血之後,我就可以好清楚咁見到個傷口,個傷口好深呀,個塊皮飛開左咁∼可以揭開∼哈哈∼d血仲不停咁流出來∼於是我就咁蓋返好塊皮,跟住貼藥水膠布∼我諗住咁樣就得∼點知成張膠布都係血∼唉∼!足足要換成3、4張先無再流得咁犀利∼
唉!真係慘∼
唔單止咁簡單∼仲有一單∼
今日我要將d用完既試題搬返好佢,點知當我行近度門個陣我就跣親,好彩有個啊sir係後面扶住我咋∼如果唔係後果真係... ...我之所以會跣原來係因為尋晚d雨整到個門口濕左,有一大灘水係度而造成既∼好彩咋∼!
個啊sir之後仲幫我手一齊搬d試題∼真係唔該晒啦∼!
正因為今日整親隻手指,所以打字慢左好多∼攪到仲有好多野都做唔晒∼唉!!可憐∼可憐∼
放左工之後,我返左大埔∼仲同爸爸一齊去左買餸添呀∼我地買左好多野∼爸爸仲買左蟹來煮俾我食添呀∼好野∼
爸爸萬歲∼!!!
係食飯之前,爸爸叫我拆左塊膠布,再消毒多次跟住噴噴霧膠布喎∼我聽到要噴噴霧膠布我就緊唔制啦∼皆因我怕痛呀嘛∼哈哈
不過最後我都係噴左既∼真係痛死我啦∼嗚嗚...嗚嗚...好痛呀∼
點解我會肯噴?嘻嘻∼因為唔噴無得食蟹呀∼哈哈
食飯個陣我地仲一齊睇波添呀∼緊係啦∼今晚係英格蘭對巴拉圭呀嘛∼緊要睇啦∼英軍加油∼
係賽前,我估英軍至少都會入兩粒∼因為佢地之前對賽既結果都係3、4粒∼咁我保守估計,諗住都有兩粒∼可惜原來係無既∼(烏龍球唔計)∼
不過佢地都有攻有守架∼做足晒∼可惜有d人好似仲未撻得着∼唔緊要啦∼我知佢地會努力既∼yeah∼yeah!
真係好多謝巴拉圭既隊長∼多謝晒!哈哈
加油∼努力∼
|
| 刊登時間:2007-08-23 11:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 415 | 416 | 417 | 418 | 419 | 420 | 421 | 422 | 423 | 424 | ... | 470 | »
|