| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 6 月 16 日 星期五  |
...cheerful...  |
今日總括來講都好開心∼又好好玩∼!
今朝一早就去左勞工處,點解?咪攪掂埋d野,仲要再傾下咁囉∼
不過d人都唔會賠架啦∼原本就成4千幾∼佢只係俾得個2千幾3千∼你話咁我仲會唔會簽呀?
你係我,你又會唔會呀?
傾左成粒鐘,佢見失勢又追返我個通知金轉頭∼咁我聽到咁,咪大佢囉∼
我話:「而家唔係我唔賠,係佢打電話話叫我唔駛賠同補一個月,而家又走來追我?如果係一早咁講話叫我賠,我實賠囉,我又唔係未試過∼!不過我可以好清楚咁講一句,我而家係唔會賠既∼因為你只不過係秋後算脤姐∼!見我地告你,你又反告我之嘛∼!」
佢聽完都俾我激到跳起咁滯∼!呵呵∼抵呀,抵呀∼
咁我地都決定左上庭,一於玩大佢∼哈哈∼!
攪完晒之後,我地就去左唱K!∼
唔係唱左好耐,都係一陣姐∼我地本應都想唱耐d架∼不過好可惜唔得∼!
點解呀?因為...因為我地仲有要事要做∼!哈哈∼
真係好緊要架就係──>整蛋糕∼
我地唱左2個鐘度,就要即刻閃人∼皆因我地約左個師傅2點半呀嘛∼
去到個度,開地就開始準備同整野∼
嘩∼原來唔係俾晒料你個d來架,所以呢個會好玩好多,因為咩都要自己整,自己量,同自己諗材料同裝飾∼
我地3個人一共整左7個cake∼我整左3個∼
佢地話我整得好有心機同好靚靚喎∼有d似出面買個d∼哈哈
不過可能好睇唔好食呢∼
等我整埋d相上來先∼一齊分享下呀
今次其實係我第一次整cake,仲要一整就整3個
開頭都好驚自己做唔到架∼仲成日要不停問師傅添∼攪到自己好似失憶咁∼不過我都係驚錯先會咁之嘛∼
哈哈∼唔好笑我啦∼!
睇下,俾d意見啦∼真係一手一腳自己整架∼
好有滿足感∼
|
| 刊登時間:2007-08-23 11:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 413 | 414 | 415 | 416 | 417 | 418 | 419 | 420 | 421 | 422 | ... | 470 | »
|