sleepyceci
暱稱: Sleepy Ceci
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
還未遇見的, 不等如沒...
不要哭於你面前?!
...心的感覺...
...生日後記...
。。。船河第三擊。。...
文章分類
全部 (470)
The Day After。。。 (7)
...吃喝.玩樂... (16)
我的.你的.我們的 (9)
私の生活鎖碎事 (5)
私の家 (6)
私の情感世界 (91)
幸福の旅.台灣. (10)
神經廚子.入廚樂 (12)
電影.電視 (25)
未分類 (289)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 6 月 16 日  星期五   晴天


...cheerful... 開心

今日總括來講都好開心∼又好好玩∼!

今朝一早就去左勞工處,點解?咪攪掂埋d野,仲要再傾下咁囉∼
不過d人都唔會賠架啦∼原本就成4千幾∼佢只係俾得個2千幾3千∼你話咁我仲會唔會簽呀?
你係我,你又會唔會呀?
傾左成粒鐘,佢見失勢又追返我個通知金轉頭∼咁我聽到咁,咪大佢囉∼
我話:「而家唔係我唔賠,係佢打電話話叫我唔駛賠同補一個月,而家又走來追我?如果係一早咁講話叫我賠,我實賠囉,我又唔係未試過∼!不過我可以好清楚咁講一句,我而家係唔會賠既∼因為你只不過係秋後算脤姐∼!見我地告你,你又反告我之嘛∼!」
佢聽完都俾我激到跳起咁滯∼!呵呵∼抵呀,抵呀∼
咁我地都決定左上庭,一於玩大佢∼哈哈∼!

攪完晒之後,我地就去左唱K!∼
唔係唱左好耐,都係一陣姐∼我地本應都想唱耐d架∼不過好可惜唔得∼!
點解呀?因為...因為我地仲有要事要做∼!哈哈∼
真係好緊要架就係──>整蛋糕∼
我地唱左2個鐘度,就要即刻閃人∼皆因我地約左個師傅2點半呀嘛∼
去到個度,開地就開始準備同整野∼
嘩∼原來唔係俾晒料你個d來架,所以呢個會好玩好多,因為咩都要自己整,自己量,同自己諗材料同裝飾∼
我地3個人一共整左7個cake∼我整左3個∼
佢地話我整得好有心機同好靚靚喎∼有d似出面買個d∼哈哈
不過可能好睇唔好食呢∼
等我整埋d相上來先∼一齊分享下呀
今次其實係我第一次整cake,仲要一整就整3個
開頭都好驚自己做唔到架∼仲成日要不停問師傅添∼攪到自己好似失憶咁∼不過我都係驚錯先會咁之嘛∼
哈哈∼唔好笑我啦∼!

睇下,俾d意見啦∼真係一手一腳自己整架∼
好有滿足感∼

刊登時間:2007-08-23 11:51 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]